2009年10月27日 星期二

永定土樓,鼓浪嶼.廈門之旅 後記

這樣完成了我第一次一個人孤身旅行.

一個人, 是自由自在, 想怎樣就怎樣.

但我還是喜歡有伴.





土樓,

如我所料, 不太是我杯茶.

拍照是美, 但重覆又重覆, 只玩平天就算對了.



鼓浪嶼

是要用心細看的秘密花園

沒有山河大景, 但用心欣賞也是處處美景和建築.



廈門

一個已發展, 但政府努力保護它為清潔舒適的大城市. (也算是成功)

大景點不多.

它的街道多是60年代矮樓. 很有品味.

旅遊區治安很好.

小食很多, 但特別出色使我回味的我碰不上.

海鮮便宜可口, 但味道多比較濃 (味精).

消費中等, 但怕5年後會給台灣炒上2,3番以上 (樓價已是).



我想, 如果你有3天假期

想出外走走, 到一個清潔的大城市走走, hea 一 hea, 花半天坐在美觀舒服的 coffee shop 休息.

看一看海, 吃點海鮮和小食.

但消費卻是要千元之內

廈門和鼓浪嶼, 十分適合你







3 則留言:

  1. 永定土樓我未去過,看過照片,我不太喜歡…
    [版主回覆11/06/2009 16:06:00]這是最商業化的土樓. 但交通最方便.
    相片可能是我影得不靚 law.
    不過我都不是好中意, repeat & repet
    看了幾個鐘夠law. 有D 人說看 3日2夜, 我想真是好中意先得, 又無野食......
     

    回覆刪除
  2. 你好呀,你的遊記十分吸引呀!!!
    想請問一下,由廈門回深圳的卧睡大巴的情況係點架,
    係唔係同火車硬卧差唔多架????
    [版主回覆04/30/2010 22:49:00]我覺得好過火車tim. at least 只有2層. 不過不可以行來行去la.

    回覆刪除
  3. sampig兄, 一口氣睇哂你个福建廈門之旅, 發現同我一樣, 去到邊食到邊....
    小弟月中會去泉州同廈門一趟, 尾站會由廈門返深圳. 是否可以上車先購票?!需要同大巴司機講價?!
    車廂情況如何?!班次密唔密?!
    THX...
    [版主回覆01/03/2012 08:59:28]上車先購票要你識點找車找司機law
    怕的就用多幾十在車票處買law..sure 有位.

    班次好似一個鐘一班. 但你去到看清楚好d

    回覆刪除