2009年10月3日 星期六

[行山] 3/Oct/09 塔門遊 w 康信旅行隊

天氣 : 早上陰天有煙霞, 下午大太陽. 30c-33c around.

十一長假, 第一次星期六行山.

今次join 的康信旅行隊, 是第一次. 初時見是山林同隊, 有些怕, 因山林是勁隊. 但見1.5-2星, 去吧 !

9:00am 要到黃石集合, 很早呢. 我6:30am多要出門口了.

坐96R 時, 見到網友 Lucy 同 她的朋友, 原來也是相同行程.

9:00am 不到就到黃石碼頭. 人和牛也不多.



 


9:15am多, 大家接近到切. 今天有around 30 人同行.



9:30am, 上船.



都有好多人去塔門, 接近 70 人吧 !



 


船內到處走走.



肥豬自拍



Man with hat 是買票呀叔. 他口花花, 回程時玩呀 lucy  ..哈哈



單程 HK$14, 來回無平.


船程 1/2 hour 左右.



 


船是先到高流灣



接近高流灣中. 它也是個島.



又出發, 去塔門.




已有船比我們早到.


不知是包船 定是 去馬料水的船



上岸了. 到塔門.



 


碼頭亂影.....


天陰陰, 無太陽, 影相不好law.



這位就是隊長.



 


大隊先向 天后廟 進發.



小小雞泡魚魚..



島上我見只有3間食市, 3間也是在nearby.


這間是出名食海膽飯/食品的 !



這間是我們午餐食海鮮的



這間是食一丁麵的.



向村中行



 


到天后廟了.


廟應是番新不久.



廟內一影



 


門外一看



 


屋頂上一排排的...



 


好. 參觀完天后廟, 向茅坪山出發 !




這是Police station



 


破屋處處



大Spider



 


行了10分鐘多, 到營地.


其實是大草坪.



 


遠方是大海灣..向這方向行就是 呂字石. (我們下午才行)


遠方尖尖的山就是 "蚺蛇尖"



天陰陰, 影相真不太好, 但又無景影了.



 


向營地另一方看, 卻是藍天 !



向回大海望, 卻還是灰陰陰的 !




一家三口....



 


望海獨思潮



 


original 是球場, 現是牛A陣



看完海, 要出發了....茅坪山頂



上山入林



回看海灣



遠看外島



大家在這山頭休息


向下望...可怕 !



 


我們在此等了30多分鐘...等什麼  ?


原來有幾位行最前的ching 爬了落山去海邊 !


我問D ching 下面有 mud 看, 他們說海灘 only....


我們等等等....


等到那幾位上來...原來這下去就是看 "龍頸筋" !


氣死我了, 早知我又試下爬下去看看 la .........


 


因等他們太久, 我們無前行上茅坪山頂了.


我想也好的, 上山頂也不見得有什麼好看吧 !


大家回頭去食飯.



 


我們今天下午食海鮮餐. 在新漢記食.


total 29 人吃, 分3桌.


不連酒水(要喝自己pay) , 一人 HK$86.



 


開飯前到處看一看



海水也算清




 


大開殺界



 


我們桌坐9人, 大合照.



先來海鮮湯.


不太好味, 湯不清不甜.


菜干苦的 !



靚雞一大隻.


OK la, 肉小小鞋, 在這不好要求太多.



 


古老肉.


這個好好 "孫".....


但我D 貪食怪一樣食呀食 !



姑姑菜....normal



白"chuk" 蝦 !


看看, 面頭有2隻超特大 !


我D貪心鬼..第一時間拿了其中一隻特大的的.......哈哈



有手掌那樣大. 新鮮, 好味 !



 


這又是好好味的


熱熱的炸墨魚圓 !




最後是魚,  蒸得 over 了一點.



7菜一湯, 白飯任食, 一定飽飽.


Overall, D菜只是合格.


可能太多人客了. (我們到時全場爆滿)


 


以為有蟹食, 最後都無....



再到處影影




 


到接近食完, 有3位美人網友到步.


她們就去對面新有記, 食海膽飯.


等飯時, 同一位外國洋娃娃玩玩.




 



1:30pm , 出發去呂字石


路是先到營地, 再向海那邊行.


這時, 太陽出來了


影到的相也可充滿色彩 : )




 


到呂字石了.



向右面看的大灘



 


對面的漁村



向下望石




 


有條小路可以爬落去字石, 但無我們行友下去.


我見時候早, 也無景點行了, 都決定一人獨下......哈哈


其實路不難行, 安全的.


這是下去路程中, 原來都有2位我們隊的ching一早已下去玩.




 


近看呂字石...



 


這方向的呂字石, 好似一個外星人坐在怪車上....






拍完, 走了.



回望...



 


回到頂, 各人一早走了



 


有隻大黑bee 在樹中



 


廢屋處處....



 


回到村中了.



 


回到碼頭, 2:30多. 坐 3:00pm 的船


發覺原來各隊有一早坐村民快船走了 (HK$15/each)



 


不過還有更多開心發現.


原來我們的迷人pink lady 呀B 給我留了海膽飯試食....哈哈哈..知我是為食pig !


真是十分千分萬分謝謝妳 : )


現在知呀B 為何是人見人愛, 車見車載了 !


 


好看看海膽飯先, 好香wo...



zoom 近看..好多海膽呀.


好味道 !


再謝呀B.




 


3:00pm 船到. 回家了


上船時見很多人影相, 原來是有 黑Bee 食蝦干.



船程時再見到尖 .



 


Comment on 塔門
1) 塔門的船程短, 對怕坐船的人是好
2) 島上景點不多 (可說是小 ! )
3) 島上食店不多.
4) 海膽飯好味.
5) 海鮮餐反而 so so only.



6 則留言:

  1. 塔門個間天后廟翻新左靚左好多喎!
    [版主回覆10/05/2009 19:21:00]是呀, 好多人比左好多$$

    回覆刪除
  2. d相影得好靚 可惜我上次去天氣麻麻, 成日好似想落雨
    [版主回覆10/07/2009 07:58:00]我地上午都是陰陰天 是下午食飯後先靚

    回覆刪除
  3. D照片好靚播!謝謝。
    我都本來跟這團去塔門,但咁早去唔到,臨時取消,不然跟你同隊。
    看似無乜高山啊?玩就覺得東龍島好D。
    $86有海鮮餐食,都算抵啦,前個禮拜去東龍島,食個麵+凍食都要$40埋單,想落似搶錢!
    [版主回覆10/08/2009 12:55:00]去行山, D 食店一定是貴 ga la. $20幾個麵, $15 個 凍 OT. 所以除了大隊一起食, 不我都是食麵包算了.

    回覆刪除
  4. 森姆豬……那海膽炒飯其實是集三大美人之力留給Lucy及你品嚐,獨食不要臉呢!
    你"森姆豬"的印鑑做得幾好吖!
    [版主回覆10/11/2009 06:54:00]小妹
    1) 我是好遲先去到碼頭見到lucy 同呀 B. 她地說不食, 叫我食曬的. 我食時都一再問lucy 同 anna妳食不食 .
    2) 三大美人....說2大,留D空間比自己去解說自已不是自大好D wo
    ...不通女士這樣易cheat? 看妳又不似 wo ....
     

    回覆刪除
  5. 那塔門有無屋租架??
    [版主回覆10/11/2009 06:48:00]seems none

    回覆刪除
  6. anyway , 你的相片確是比我的豐富得多……
    [版主回覆10/11/2009 19:03:00]wah ! 不敢當
    只是垃圾相的量比妳多, 不是質數 !

    回覆刪除