2011年12月26日 星期一

[25-27/Dec/11 廣州遊] Day2.5 : 吳財記麵家, 南信牛奶甜品, 陳添記, 文記壹心雞, 達楊原味燉品

遊完沙面, 就開始今次行程中一餐食最多食店之旅 .

由沙面過回對面馬路, 行多10多分鐘, 就到第一站

(1) 吳財記麵家





order 全部要走到這位叔叔處

佢會比張手寫單你, 比個 waiting number 牌子你.






百年老店






發現就對面又有間叫吳財記 bo

但門面好舊




入去一看好新 bo

舒服過對面

就問可否轉到這處坐





先來細雲吞面

這個真真真的一流

先講麵, 好彈牙, 又香. 最強是全無簡水味 ! 我最 like 佢就是 e 點.

湯清清, 似是少味精.

雲吞細細粒, 但好實, 彈牙, 皮滑.

雲吞面, very very good !







BB 姐最愛, 不停不停食




炸雲

看無特別, 食一口就知道是正野 !

細細粒, 炸到脆到極點, 愛死它了 ^^







之後BB姐覺見人家食豬手, 又想食

就叫了豬手撈河粉 (佢講昨日河粉好味, 所以想再食)

點知來錯了麵. 就問可不可換

(之後見其它2檯人都來錯了食物, 不知是寫單叔 or 廚房問題了)




最後換了河粉

份量比麵多很多 !

豬手只得3件. 入味, 好咬口, 但無驚喜.

我還是欣賞 雲吞&麵 多點 ^^







之後一路行多幾分鐘, 到上下九

先去當先食過的雙皮奶

(2)  南信牛奶甜品







叫了凍的雙皮奶

BB 講比昨日滑點, 但甜得太多.

我就中意熱食多點, 好的熱食會更香 !





一路行,  就見 

(3) 陳添記





它是在街內

門口坐滿人





這是 order 的叔叔







店子買3樣寶. 大大隻字寫好了







因飽了.

只好放棄艇仔粥





腸粉先來

滑, 香, 彈牙






最驚喜是魚皮

冷的, 好香好脆

好好咬口.

不過飽了, 食不完. 打包走 !





有點要贊

就是我問呀姐拿東西 , 問問題

她們都好有禮一一口答&提供, 還帶句多謝

是今次廣州行, 除了最貴的炳勝外, only 聽到的"多謝" , 快速的回應和可贊的服務態度 !






之後一路行.

在禮記對面, 就見

(4) 文記壹心雞





店內都坐滿, 但不算人山人海

其實已太飽, 再食不下

但來到當然試la.

就外買了半隻雞走.


雞是用重量來算, 我那半只 32蚊

後來第2天回到酒店食

果真雞有雞味 xDDD

肉滑, 不用再加什麼調味了.




雖然好飽

但見時間還是很早. 8:00pm 未夠

就一定要去試就靚湯

(4) 達楊原味燉品


可店子不在上下九, 要坐地鐵幾個站先到.

我由農講所站去, 應是最近.

一路會經過銀記腸粉老店, 可惜真是食不下了

到了達楊, 你會見到小店外滿滿是人

不過小心, 就 next 2 個檔位有間叫達 X 是, 是不同店呀








湯品一眼看曬




order 是要排隊, 之後堂食就要自己找位坐.

我倆 order 了  原只椰子燉竹絲雞  & 原只椰子燉鵪鶉


先講椰子燉竹絲雞, 甜, 香, 有4,5件雞

但一比起椰子燉鵪鶉..hehe....失色了


椰子燉鵪鶉的湯那口甜...我真是不知是不是下了2滴 "一滴香"
飲到我都好感動....太好味 la xDDD






原隻鵪鶉.
個個食客都食清, 你講好不好味 ~~

個個都比那口甜湯征服了, 無人講鵪鶉 ugly 不食呢 ^^





人流是不會斷





我之前就是如此等位

買完湯, 就要你自己拿住

之後就要慢慢等人食完先有位坐

無法, 湯太正. 如此 trouble 都是值得 !




回去地鐵發現原來有問風行奶行, 真是好想買來飲.

可惜太飽...怕噴奶....還是下次有機會罷.


今晚食遊就是這樣完結.

老了, 食力真是差了很多很多 ^^





沒有留言:

張貼留言