2011年12月25日 星期日

[25-27/Dec/11 廣州遊] Day2.2 : 廣州動物園

昨日很累, 我們今日遲點出發.

因是星期一, 廣州很多博物館都會 close. 所以 planning 時有點限制.

最後決定一早參觀廣州動物園.

原因是
(1) 我好中意看動物, 但長龍遠又貴又去過了
(2) 一早參觀是因動物園只開放至 4:00pm. 下午飯後才去就太少時間參觀.

****

9:45am 離開酒店

今日多雲無 mud 陽光 tim.







時間不多, 酒店附近轉了一圈, 發覺早餐店只得一間, 但不吸引.

時間又太晚, 車仔檔只得2檔還未走.

最後都是車仔檔外買快食算了.




$3 條. 家下廣州無 mud 平野 la

看呀老闆娘笑到呢 xDD





之後餃子 & 小龍包.

都是3蚊份

餃子好食D, 小龍包又干又不好味,




但看個樣又不差 wo.

真是食過先知龍定蟲.





之後坐地鐵. 到動物園站.

動物園站的站臺, 都幾靚 bo.




之後買票. 只要了最基本的入場票, 成人 cny 20/ person

網上有團購, 連全部景點 38. 但網評說其實其它的景點可看可無.

那就 save up 那 十幾蚊 law. 因我地都時間不多, 連基本都可能行不完.




門外已有動物看

無長鏡, 得 nex 的 18-55. crop 相 law.







入到場內








先看鳥區


見有隻天鵝保蛋中





鳥類不少, 也好靚

可惜是鳥籠鐵線實在太密了...肉眠看都有些難度, 更要說影相呢 .








開放式大鳥籠







可惜籠內的鳥類不多 (or hide up 不比我看到)








之後 continue 行

開始有不能飛的大鳥看.











火雞呀 !

條頸的紋好靚











問 info 有無紙地圖...無

不過 $20 就不可要求太多 la.




大大河馬.....動都不動




有勁野看 la














覺不覺以下幾張相好似影得好近呢..hehe

不是 zoom...是真是(偷) 走到同佢地好近好近好近.











之後狼

我應是第一次看到真狼






Lazy bear !







E 隻有遊客不停比野佢食, 食不停.









E 隻食都不食, lying to rest !





到黑星星區...但見不到佢地玩 bo.









只在後面室內見到幾隻.







E 隻 長肶猴 不停用長肶引人拋野比佢食

佢又真是好 smart 好快手, 點拋都接到

我拋D樹葉比佢.

佢第一次接, 第2次已經採我都傻, 接都不接我. 哈哈.







之後不知mud 猫

好肥呢













雄獅

可惜又是動都不動












小女孩父母叫佢笑笑比我影

點都不肯

哈哈





接下又有驚喜來了 la..hehe






mud 驚喜....看圖la






再 zoom






自玩完, 精(力) 盡...袋鼠 亡...哈哈.

原來佢地好中意玩自己的 xDDDD






自後又是受歡迎動物














long long tongue





$10 可入內玩. 都算抵呀.

BB 講以前玩過不再玩呢.










好似好 enjoy wo






女的不停追住隻公, 還咬佢的 XX






只能見到佢地D .....A.







Panda

比起香港, 佢就無咁正的住所la.






大象是我好想見的

因好多動物園都無.















什麼來 ?




登登












影影行行

over 1:30pm. 要走了, 食飯

$20 蚊...我覺得好抵看呢.

因真是算好多動物, 而且都好好行, 好舒服 ^^

深圳動物園都要1百呢



沒有留言:

張貼留言