2011年12月24日 星期六

[25-27/Dec/11 廣州遊] Day 1.2 : 黄鳝世家(纸行路)

一路行, 先試街邊小食








都幾好味.




之後向前行  (free toilet , so good ! )




不久轉入小路

比起剛才的大馬路, 寧靚了很多 .

到處林陰, 旁邊滿是舊式矮屋.

好舒服好靚, 每處都是影相好材料 (可惜我無 mud art sence )










行了不久, 就到了 lunch 地點 : 黃鱔世家 (紙行路店)




當時是 12:30pm, 但地下大堂已坐滿.

於是上一樓

2個人, 都不是大食, 只 order 了 黃鱔飯 & 冰鎮鱔片








等了10多分鐘,  先來冰鎮鱔片.

但無 鱔片呢 ?




原來在冰中 ^^






拿了些排好影相






鱔片都有接近 20多片...厚肉大片

無 mud 腥味, nice ^^

新鮮好脆口.

加上鼓油 & wasabi ....very good 呀 !

(不過小心佢d wasabi 好勁好辣 ga )





等多一會, 飯來了

都不細煲呀 . 夠分6碗了.







飯好香, 不用再加調味了.

煲底有好小量飯焦.

飯香, 帶點油. 但有種我不知是什麼的香味.

是香草香料 ? 但飯中我又找不到.

好像那種小小腥, 但又不難食bo...不通是鱔血 ?






最後我食左4大碗飽到反肚下....食清la xDD

找數 CNY 104. ok la,  當然上酒樓就不可同街邊大排當比較價錢了.


不過佢地的服務比較差

我叫開一個菊花茶 & 清水
......清水來了....菊花我 order 了超過5次到走時都無來


要加水又真是到走都無加過一次.


其實佢地人手好夠...只是懶死 !





沒有留言:

張貼留言