2011年12月25日 星期日

[25-27/Dec/11 廣州遊] Day2.3 : 西關世家, 贊記蛋撻




離開動物園, 就坐地鐵

之後如第一日晚上, 步行到荔灣
其間經過寶源路, 發覺好多舊建築, 值得一看.












見樹上掛上紅紅燈龍, 知道近荔灣了






2 間酒樓, 一間是泮溪, 一間是西關世家

今次選了西關世家, 因網上說泮溪點心是樣靚, 但味道不如樣子討好.





2:15pm 多到步了






要自己找位坐

近窗的都是大檯, 要共坐, 又有陽光, BB 當然不選了.






今人笑左未 ?




聽說2樓很美, 我自己上去八八





原來全是包房





窗外就是公園....舒服.








點心order 是劃紙仔, 無推車仔





我地點了6樣點心

先是艇仔粥

都好味, 料不少.

粥底 BB 講不夠棉.




馬蹄糕

糕甜味夠, 馬蹄爽脆, 好味道.





蝦餃

都算大粒.

蝦鮮甜, 好夠實 !

只可惜是餃皮厚了點, 不夠滑.




蝦肉做得好彈牙, 好 !




古法蒸鳳爪

一上檯看見顏色淡淡

食落口夠味, 但無特別.







流沙包

食慣香港的真是如水流出來, BB 一食講不夠流.

其實都流, 而且好香鹹蛋味. 我覺得味道 ok 呀.

只是無如噴水段流.








最後是芋角

上檯時只是微暖

但芋角皮做得很好, 入口即溶, very good !

如果熱小小就 perfect 了.





$67 . 下午茶無特價



除了大廳, 可到茶王廳坐.

那處8元茶錢, 但不用同人 share 檯坐, 茶有火爐熱住, pro D.

Anyway. 講起茶, 我在大廳坐叫的壽眉都好好飲. 老茶樓是有D料的 ^^







之後又行回地鐵






西關真正的舊大門大燈龍







其間又見....毛主席




革命...看不清了






經過這間贊記蛋撻, 不停有當地人買

我當然買來試

$1.5 一個, 好熱,皮脆, 但蛋味不夠.






之後就坐地鐵, 遊沙面.


沒有留言:

張貼留言