2011年12月25日 星期日

[25-27/Dec/11 廣州遊] Day2.1 : 廣納商務酒店 (黃沙站走到沙面方法)

先介紹下今次住的酒店先.

選酒店我主要是價錢先行 :  太平價怕比人罵死, 太貴又住不起.

之後就是看地點, 最好是近地鐵, 來去比較方便

最後在團購買到這間說是新開的酒店

CNY 108, 看相似 ok (因新開找不到網評)

地點在地圖都 search 不到. 但應是近沙面對面的水產市場, 看地圖都應算近地鐵.

**


當晚晚上到黃沙站, D 出口出.

見地圖應是過對面馬路.

無班馬線, 一是上天橋, 一是走過行車道 (你猜我點走 ? 哈哈 )


下圖就是天橋






過了天橋就見前幾步有小橋過對岸

晚上橋上會有彩燈

對岸就是沙面 la .....so very easy !




酒店不在沙面岸

是在水產市場內








酒店無 lift... 房間在 4 & 5 層 (2-3層是酒樓)

所以要行上樓梯 !






雙人房

房不細, 好新, 無裝修味. 也無水產市場的味道.

(圖中是2張大床拍在一起)





Toilet 清潔. 應有的都有.






在檯上找到的. hoho .

原來現在D神油好似濕紙巾咁 packing ga.





Anyway , 酒店我好滿意

地點方便, 到地鐵只用步行5分鐘

裝修新. 床舒服, 清潔, 這處治安也比較好.

如喜愛影相, 想早上晚上下午到沙面, 住這area 就影日出黃昏夜景都好方便, 行幾步就到.

(可惜我3日都選了睡覺 xDD )




如果不選這間, 在next block 就是 7天酒店la.

不過佢D房應是新過大過平過 7-days 的.


1 則留言:

  1. 無電梯,要行上四樓,都幾唔習慣,上我家唐三樓,就無問題,但住酒店,則可免得免.

    回覆刪除