2011年12月3日 星期六

[食記] 04/Dec/2011 人排我排, 深水埗添好運.

今日lunch 要排隊食飯, 因去米之連添好運.

1:35pm到步, 見成50人以上等位中 !





好似不洗錢 !






等到 2:05pm, 有位.






咁的茶都收我$2 茶錢....





BB 姐 要飲水, 反而就有個 tea pod.







叫了以下點心






糯米雞, 算多料, ok 好味.






最出名的酥皮叉燒包

BB 講好味...我就覺得不外如事 .




叉燒都算甜





蝦餃

又是普通呢

蝦是不少, 但無 mud 味.






我反而最後這個


炸得好脆, very good !





豬膶腸

腸皮好滑, 但膶比較少, 切到一條條.

鮮味不夠 (不過無苦), 也因切得太一條條, 無 mud 口感.






this one very normal




這個無味..bad !




坐得都真是好 close .




這些4人桌就好點





老實, 我又不覺太特別bo.

可能我是呀伯, 中意 old style 茶樓點心

不過佢最好是樣樣點心都熱到入心, 這樣好重要 !

試過有些新式點心點上檯已冷冷的, 真怕吃了肚子痛 ^^





之後到處影下商場

可惜個 card reader 不知做 mud, read 壞左我張 SD card,

晚餐的相無曬...有些當日影的相都無了 >_<


















1 則留言:

  1. 我寧願搵間酒樓去嘆茶……
    [版主回覆12/06/2011 21:16:11]有時D野是要試下先知龍定虫的 xDD

    回覆刪除