2010年12月27日 星期一

[食記] 27/Dec/10 蛇王燊 : 哥哥仔是不是上房呢?

去完香港公園, 就慢慢步行至灣仔, 食今年的第一碗蛇 ^^


5:45pm多, 找到了蛇王燊.


原來蛇店就在買舊鐵皮玩具那條街中.


店子不大, 只可坐6-8人.


不過時間太早, 還是行行街先.



到 6:30pm 回來, 發覺出現人龍要等.


問老細是否在排隊, 不回答  ?


再問店中姐姐, 講是否堂食. 我講 Yes.


問我食什麼, 我講 $72餐, 要花膠蛇腩煲仔飯.


馬上交出 72 大元.



 


$72 有蛇羹, 龜苓湯 加 煲仔飯.



 


之後...呀姐問我...." 哥哥仔, 是不是上房呢 ? "


我想 ? 上什麼房 ?


未待我開口回答, 她已拉住另外一位靚女, 細聲講 : " 第一次呀 ? 快D 跟住上來 la. "


之後, 就帶我同靚女倆到對面大廈...去上房.



 


其實都知e 樹是食蛇, 無甲拿..........


上房咪就是上去2樓單位食 law.


上到去, 就叫我坐底, 飲茶, 自便 .



 


前菜任食.



 


之後放底一個碗.....是 mud 東東 ?



原來是龜苓湯.


好細碗呢 ^^


黑黑, 還好以前飲過, 不是真有點怕是苦.


 


味道, 都重藥材味.


小小苦.


但少了以前飲過, 最好飲的甘甜 after taste .



 


再等一會


就上蛇羹. 又是用上一樣的細碗.



 


蛇肉不少.



先加



再加



大片蛇肉, Very good !



講味道, 不錯.


唔稠, 蛇肉材料足.


只是...真是太太太細碗呢 !!!



 


又再等. 花膠蛇腩煲仔飯來了.



相信有人見到蚊腩賣相, 會講怕怕.




有2片小小花膠仔


接近十片蛇腩


2片冬姑 , 2片枝竹.


問有無鼓油. 呀姐答已加了, 試過不夠先再加.


 


材料的味道....又想像不到幾好味wo.


因賣相似比較干身, 以為要加鼓油才行.


蛇腩幾彈牙好肉, 又似有淡淡藥材味.


花膠仔細細但足味.



再講飯.


ok, 不用再自己加色.


但找不到網上講的飯焦, 也不是太熱辣辣.



有後門走, 但不敢行.



我坐室內



室外也有幾張大檯.




到下面再影



Close up, 有蛇 wo xDDD



 


味道可以


不過份量真是細了點呢 .


蛇羹真不夠喉呀 !



4 則留言:

  1. 好介紹
    [版主回覆12/31/2010 08:35:00]經過可一試

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆01/01/2011 06:53:00]新一年, mud 都好 ! 好 ! 好 !

    回覆刪除
  3. WISH YOU HAVE A FRUITFUL AND HAPPY NEW YEAR!
    [版主回覆01/03/2011 10:40:00] thanks  u 2 ^^ have a happy new year !

    回覆刪除
  4. 遊戲天堂 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇

    回覆刪除