2010年12月25日 星期六

[食記] 26/Dec/2010 群記@粉嶺

番完教會, 下午會去粉嶺看花鳥蟲展.


粉嶺我真是好少去, 上網 search 下有 mud 好食.


有間食豬手麵好出名的, 群記.


平時不多食麵的我, 今日lunch 就去試一試罷 ^^



12:30 pm 多行到聯和墟, 找了一會到店前.


驚見門外長長人龍.


一問原來人龍是外買, 堂食要自己找位.



 


店內滿滿是人. 自己找位, 像舊式酒樓



食品種類和價錢



 


等了10多分鐘, 可以坐下 order


要了一碗大豬手麵 &  大丸腩米



等了幾分鐘就來了


不過一看碗顏色, 同別人不同. 原來上了個細碗的....



細豬手都不少wo



 


再等一會..今次對了 ~~ 大碗的 !



 


大豬手麵 ($24)



 


豬手份量好多.


味道正 ! 入味, 不用加什麼也夠味道了.


肉也多, 不會只有骨.


肉淋皮香...我無牙力者都 no problem


十個 Good  ^^


不過麵的簡水味好重, 我就有點怕.



 


大的丸腩米 ($24)



 


先講牛丸...好細粒, ok 彈牙.


牛肉味欠了點. 點上辣椒油就對味了


 


再講牛腩, 份量不多, 味道 ok.


腩汁加粉麵好味.



 


牛丸細細粒, 容易食.


同現在香港到處都是 sell 大粒反其道而行.



 


豬手比起丸腩


味道 & 份量都是前者大勝 !


有點不似是同店子的出品呢.



之後到處影影.



 


太多人等位, 食完就要走了.


走的時候, 還是人頭湧湧.



 


是餐 $48.


豬手真是值得排隊, 回味中 ^^



1 則留言:

  1. 點解d人去食野都鐘意一鍋風? 坐得咁迫就算點好食都係假! 咁樣食法點算是享受?
    [版主回覆12/29/2010 09:01:00]我就 ok wo. 就算外國出名又抵食的, 都要排隊 or advance1 month booking la  香港細, 店子細, 無法 一鍋風...不算是la....好前排呀 so 同 bo tie 講去食時, 重多人 !

    回覆刪除