2010年12月4日 星期六

[行山] 05/Dec/2010 勇登飛鵝山,百花伴我行 w 勞青旅行隊

天氣 : 20-25c. 好曬. 好陽光. 煙霞.


今日是4月後第1次 join 勞青.


見今次是3星, 還要登 602米的飛鵝山, 其實事前都心大心細, 怕行不到.


但記得勞青都是比較慢同有跟後尾的領隊...死就死 la ^^


 


勇登飛鵝山、百花伴我行


晨準9畤正在彩虹地鐵站牛池灣街市出口認旗集合出發,上扳飛鵝嶺之顛,適當地點大休。午後下降百花林,取道井攔樹賦歸途。

注意事項:步程約5小時。難度:★★★。自備糧水睛雨具、交通自理、費用全免、免報名,歡迎參加。

﹝註:本期路線的策劃和領隊將由資深領隊傅鎮威、葉宗富、布志強、陳廣輝先生負責﹞。

路線簡介:

飛鵝山又名九龍嶺,屹立於九龍東部,橫跨黃大仙、觀塘、沙田、西貢區,為九龍群山之一。它是九龍最高的山峰,被稱為九龍第一峰﹝海拔高602米﹞。它與象山﹝585米﹞和東山﹝542米﹞獨立互見,合成形似一隻大飛鵝。

沿山途上登,所見的山勢雄偉陡峭,石崖矗立、有感山崖險峻、氣勢壯觀。沿途有石景處處,有的更唯妙唯肖,趣怪生動,使人大開眼界。享有簿名的山石景觀有天鷹石、巫婆崖、自殺崖、鸚鵡石、觀景臺、鵝肚乾坑、蘆葦峽、佇鷹石、鯨魚石……等。當您登上峰頂,可飽覽整個九龍半島、香港島北岸、沙田一帶和西貢蠔涌近海一帶的景色。它現在被劃為馬鞍山郊野公園的一部分。



 


9:00am. 接近百多人在 MTR .


9:10 am 多就出發了.


今次領隊不是簡生. (後來發覺對行速有好大影響)



 


轉呀轉...



 


上到白鳳樓



 


之後村過村...



 


舞獅 ?



 


原來是結婚....



 


今日又是大藍天



 


繼續村過村



又一位



 


走山彩雲



 


牛池灣街直上



 



 


之後入了晨運徑



 


不停上...無小体過...救命 ~!



 


原來今日有長跑比賽



 


小体先....原來隊頭等都不等.


同行友講起. 他們都覺隊頭行得好快,  不小体, 有點不似以前的勞青.




 


之後有些人小体, 我繼續上.


行行行...無人在前頭, 原來我 miss 了大隊 !


走回頭, 還好可追上隊尾.




 


之後就要上山...上呀上.


山路很難行. 我真要手腳並用, 用盡110% 氣力才能慢慢爬上山 !


對我是 3.5 星 over 了.


相影得不多. 太累了...對面是獅子山 .




 


好多級 都高過小腿.....



 


師姐好型呢 ^^



 


大地在妳腳下了.....



 


上呀上...無法...我是隊尾...不可体太久了....好辛苦呀 !



 


好藍的天呀 ! 可惜我真是好好累了.



 


望到對面港島海.



 


山頭接山頭...等住比我行....>_<



 


上望發射台



 


大家來個小体 please ...............



 


好勁呀...我怕高呢.



 


發射台...我無氣力再爬上去了.


但到此都叫差不多到山頂罷.


不停爬了 2個鐘多上山路.....接近斷氣.




 


 


另一個方向見西貢



 


隊頭已在前方見不到的山頭




 


好高呀 !



 


前行前行...不停地行.



 


同發射台 bye bye



 


山頭接山頭, 又上又落.


不過路已比前個多鐘的爬山頭好行多了.




 


大体處是密林地方. 還有得遠呀 !



 


 


不停行...又有滑石路...唉


行到電塔底了.



 


最後...到了大体之地.


不過大隊一早遠走了......



 


大班電單車手



 


 


童軍



 


單車 ? 勁呀 ? 不通騎是上山來 ? 無可能罷......



 


体息体息



 


又影下靚車先




 


体息了 30分鐘. 要山發了


around 2:00pm



 


先行馬路下行...好舒服呢.



 


排隊用山水.  very good, 用來洗洗臉和毛巾



 


紅葉黃葉



 


轉入山路,  百花林 ,


 


先到孫中山母之墓





 


向外望



 


影靚相



 


再出發. 都是下行..yeah !



 


到一廢屋



 


隊友說是教堂



蛇  ?



 


不通是蛇教 ?



 


一路跟蠔湧下行




 


到此小体



 


之後又要入林路



 


此路不通 ?



 


行到此無路行.



 


後來要跟鐵絲網行


入面是大間靚屋.


有隊友給鐵絲網弄傷手.



 


再入林



 


大量惡狗



 


old stuff




 


有趣的屋名.



 


前行



 


一路是農地



 


自己生到出泥地.



 


全死了



 


到村了



 


大班影鳥者.




好多大炮



 


大水管



 


不知是什麼 ?



 


原來是..ATV



 


到車公古廟



 


好多車到來




 


之後到匡湖居


坐 92 巴士走.



 3:30pm 完成行程 .


 



 


問過簡生. 之後都不會佢帶隊了.


新領隊行得比較快, 也比較少体息.


看來我之後如跟勞青, 都要看清楚是2星行程才可 join 呢.


在此也感謝一路上幫助過我這慢行豬的各位師兄師姐. Thank you  ^^


5 則留言:

  1. 啊.......上到去最高峰...見唔見有個傻  坐係度...諗野呢........哈哈 ~
    [版主回覆12/07/2010 12:16:00]wah ! 我邊有那樣勁. 我爬到上去...用盡氣力...血全流在腳, 無血在腦在眼 找豬law . 哈哈

    回覆刪除
  2. ...好辛苦......  
    不過...我既路線同你有 d 唔同...............
    [版主回覆12/07/2010 15:11:00]坐私家車到山頂 ? 

    回覆刪除
  3. 好野!成功挑戰自己呢!你該在山頂就叫電單車手載你一程落山……咁咪唔駛咁辛苦囉!
    好彩我無參加啫……否則可能要坐直昇機落山!
    [版主回覆12/08/2010 11:28:00]E d 線我不敢叫人來la. 只會 post 出來. 你 join 你的事 lu . 哈哈 當日有2條線我都想行. 這是其一, other 是行針山. 都是對我是好大挑戰 . 因少見隊行飛鵝山. 所以最後選了它 E D 線, 我行過一次, 以後都不會行...對我太辛苦la. 弄傷腳, 因對腳都不太好. 要好好保護, 不可用太盡 ^^

    回覆刪除
  4. 唔係啦...........
    1.由觀音廟 (長長樓梯)...觀音山...飛鵝山...........
    2.由扎山道...飛鵝山..............
    P.S. 詳細路線...唔係好知...只識行... 圖片之前有架.......嘻嘻 ~
    [版主回覆12/08/2010 11:24:00]i see....不過行山隊就是中意找D難行的路行..無法..我又要跟..哈哈

    回覆刪除
  5. 森哥好嘢!我同 Mabel 只能行一星。
    [版主回覆12/09/2010 12:19:00]你講野la. 呀Sir  Mabel 姐就可能同我差不多 上次行華山, 你都不知行幾快 !

    回覆刪除