2010年12月18日 星期六

[食記] 18/Dec/10 紅磡和光燒肉放題

家妹升Senior ,請全家食飯. (再一次謝謝 ^^)
 

地點當然由妹妹決定. 佢聽說同事講和光好食. 就打電話訂位.

 

聽說訂位要早一個月. 還好當日訂位一訂就ok, 但就要坐4人檯.

 

8:30pm 開始的放題. 餐廳請我們 8:15pm 報到 .

 


 

 

假日 $228 加一.

 

6:00-8:00 有一客刺身送

 

我地食 8:30-10:30 就無


 

安排坐4人檯加一張椅

 

坐得都幾 close

 


 

可選的食物不多

 

主要是肉

 


 


 

每人送一隻大虎蝦. 好大隻

 

不過要燒好久, 同無 mud 味道.

 


 

 

除虎蝦, 每2人會送一碟美國安格斯扒.

 

但我們5人. 只來了2碟

問 waiter, ee 哦哦講無回覆, 後來一位manager 似的講 miss 了, 會送多碟給我們.

可惜等了半個鐘都是不見影, 最後要再問多2次後先送來.

 

安格斯無影相了. 是當晚算3大最好味的肉其一.

 


 

 

先來個凍豆腐. 網上講好好味, 以為是日本豆腐.

到來一試, 好普通, 不太滑同無豆香. 普通豆腐 only

 


 

 

羊排同鵝肝鴨胸卷

 

羊排好淋無 so 味. 但我覺得不夠味道

 

鵝肝鴨胸卷就無特別.


 

 

其它海鮮類

 

太子貝和 墨魚咀, 鴨舌 都比較普通. 無mud 味

 

太子貝燒後好干.

 


 

蝦當然同之前虎蝦無得比

 


 

 

豬肉來了

 


 

豬腩肉

 

要來搶火一流 xDDD


 

 

其實這間放題最好味的都是牛肉. 不過我地order 了接近半個鐘, 要追問先有第一碟牛肉類來.

 

味道呢 ,我自己覺得牛胸腹最好味 (果味同燒汁)

 

芥末牛舌 (圓形那種, 無影相了) 都好味.


 

不過鹽燒類的食品就不太好

 

一口牛一般.

 


 

 

Comment :

 

只有燒肉, 無其它. 不包飲品, 只有水飲. 汽水 $10 can.

肉比得好"古行", order 寫幾多一次都只會比一碟等如4片肉. 等如要你non stop 寫紙叫.


味道ok. 不是種種肉好食. 牛舌同牛胸腹好味.


但食8:30pm , 9:45pm 已 last order !!!!


5個人得一個爐, 好不夠位燒. 坐也不太comfort.


我妹坐我對面, 對正風位講好凍, 但我就對正煙位好熱.(mean 抽風不夠)


我食完都只有6成飽, 是我食放題少見, 因根本不夠時間燒. >_<


要飽可能要在 9:45pm前再落多 6,7次 order (因order 寫幾多都是每種比4片你, 但不是種種好味呢) ,叫定肉來燒到 10:30pm 走人.


以$228加一 around $250, 無野飲, 比肉又古行. 我就講 no good 了.


2 個人去食,一個爐, 一開始勁落 order. 就ok. (我回看網上大多數贊的都是2個人去食)



1 則留言:

  1. 好識食喎...不過...價錢唔平......
    [版主回覆12/20/2010 09:14:00]yes.. for me is expensive !  因無mud 野食. 只有肉. 但佢D肉質未去到那樣貴.

    回覆刪除