2010年12月12日 星期日

[食記] 12/Dec/10 傳說的 KK正宗印度餐廳 + 荔景夜景

去完大棠影紅葉, 就坐車去下一站影夜景 : 荔景.


當去到2號位的停車場, 發覺前方都好多大樹 block 住條橋.


於是去來走去, 看看有無其它天台位可以影到.


最後都是失敗, 要走回停車場.


其實位置是要爬過一處高1米多的牆. 還好有之前c-hing 放了2個盒, 方便爬過牆.



用了新腳架, 發覺都是會被風吹動, esp 直影


第1次試了黑card....... 哈哈


成果當然不見得人la. 自己玩下好了 ^^




 


再之後就要 Dinner 了.


村內商場其實晚上無mud 食, 好多店都會 close


一早在網上找到間 18個Like 0 dislike 的店, 講到好好味的隱世印度餐廳 , 於是就去試試.


 



 


8:00 pm. 坐到大滿 wo.


看看 menu 先. 價錢同重慶差不多



 


看過價錢, set 不抵食.


就叫了個串燒五香雞件, 瑪沙拉燴羊肉, 一個白飯, 一個牛油烤餅.



 


等了10多分鐘.


先來串燒五香雞件 ($58)


一上來 sa sa 聲...very good !



 


之後老闆幫我地弄開放面的菜, 來熱下D生菜絲.



6大件



E 個是汁. 似 Salad . 小小 "孫"



 


講下雞先. 燒得不差, 不過都是干左小小.


加上 lemon 汁都不夠


但再加個 salad 汁就好好味道不干 la.


所以一定要點汁先好味.



 


接下是瑪沙拉燴羊肉 ($52) .


網上講佢的羊不 "so", 所以我先敢叫比朋友食 9我自己就不怕so 的


order 時問老闆那樣羊好味, 佢就最頭到尾解釋 menu 上7-8種羊咖喱有 mud 不同.


我等佢講完, 再問.....佢先講 Lamb Massala la ....哈哈



 


comment 下個咖喱.


好香, 好重番茄味, 好好味.


羊肉不太多, 但好淋, 一點 "so" 味都無. 不講以為是牛肉.


我覺得同以前重慶的好味道有得 fight . (但家下重慶 已差了很多, esp 7樓 very bad 了)


其實想再好味D, 應不好 order 小辣, 要中辣. 那就更野味 ^^


這一個咖喱, 送3個白飯應 no problem ...哈哈 xDD


不過年幾大, 當然不會食壞肚皮la.



 


個飯都幾大個.加 $5 可要多個


其實咖喱好味, 食多個都得.



 


最後是牛油烤餅.($18)


都大份, 好似大份過重慶.


不過上檯時只是暖, 不太熱. 牛油香味我覺得不夠.


但包左咖喱後同樣精彩, 3秒食清 ^^.


如有下次就要 plain naan , or cheese naan 來試好了.



 


E 個是老闆. 不太會中文.


當晚見我影呀影, 知我多會寫野, 於是不停加水好服務. 哈哈.



 


裝飾好普通, 如快餐店


不過比起重慶, at least 不用排隊, 又少D人, 坐得寬鬆舒服好多.



 


味道滿意, 服務Ok.


是晚無加一, HK$128.


 



 


3 則留言:


  1. 好想食啊............
    [版主回覆12/17/2010 15:37:00]咪走去食law. 行上去, 行番落來 包減肥 xDDDD

    回覆刪除
  2. 印度菜是我的最愛, 尤其係瑪沙拉燴羊肉, 重慶大廈亦係我常去之地方呢 !! 多謝介紹...

    [版主回覆12/18/2010 11:43:00]u re welcome ^^

    回覆刪除
  3. 我地...好少去依邊食野...最多都係轉車......
    [版主回覆12/20/2010 09:15:00]我一年無2次經過 tim..haha

    回覆刪除