2009年6月27日 星期六

[食記] 28/Jun/09 上水試食記, 加走走塱原濕地

天氣 : 28-30C, 一時時下雨, 陰天, 無風


想去上水食食走走好久了.


上次同行山隊經過塱原濕地, 見到$8 任食豆花時都己想試試, 但那時太早無得食.


找了位朋友, 在上水區找了一D叫做特別的食店, 走一走, 會一會.



(1) 東莞佬粥店


11:20pm 多到達, 人山人海.


粥店是石湖墟市政大廈2樓內. 出名竹蔗粥+超水準蝦米腸.


我們叫了一客set ($15) :  竹蔗粥+蝦米腸+豆漿 
加一隻咸肉粽($8)  



這是竹蔗粥.....味道好似糖水 "炸炸"  


但加太多水了, 味夠, 但 texture 太稀了.



之後是蝦米腸.....好食.....加上自己狂加的色,  正 !



咸肉粽..幾大隻..但料好少....得一件肥仔肉....朋友不要, 但又比我食........食小小炸ma !


但個味道Ok wo..好食wo.



Comment :


好多人. 竹蔗粥失望. 我見對面的粥也是太水太稀. 因太多客人了 !


但別的東西份量足, 大大碟 , 正 !


推介指數 (5 為max) : 3



 


食完早餐, 是食午餐時候了.


(2) 陳六記


12:30pm多到店, 下大雨.


問了店前的收銀小姐有無燒肉, 有, 馬上坐下.


店不大(不知有無上層), 地方清潔.


朋友講飽, 我只叫了炭燒五層樓(燒肉)飯. ($26)



接下大特寫.



試食先.


炭燒五層樓, 的碓可清楚看見五層.


味道, 一流 ! 正正正正正.....


皮, 脆


肥肉一D不肥 (但個朋友還是吐了...極浪費, 各位不要學!)


瘦肉, 燒肉味道足, 好咬口.


骨頭底部, 燒得香口, 連骨也可吃, 不用吐.


不論你要分開五層慢慢食; 還是像我一大口放入咀, 才在口中慢慢細味......這燒肉, 還是極品中的極品!


還有湯..加水多了些, so so.



店內一看.



Comment:


我只試了炭燒五層樓(燒肉)飯, 燒肉的碓一流正 !


我見還有很多小菜. 味道不知, 但見對面桌的小菜大大碟, 想看應是不俗, 因見他們不停吃說幾好味.


推介指數 (5 為max) : 4.5



 


食了午飯, 向塱原濕地出發.


下了雨, 農田路不好走呢.....


過了濕地, 馬上來個遲來的午飯後甜品.....


3) 鴻淘豆品廠 , $8豆花豆漿任食


3:30pm 到河上鄉. 己有很多人在豆品廠內食食買買. 接近9.9成人是本地團.


今日只有凍豆漿和熱豆花.


凍豆漿..ok la. 豆味足,不太甜.



豆花...也滑, 但不是最top.


可自加薑汁



我想..我食了3碗豆花, 2碗豆漿only...老了, 食不到這樣多.


Comment:


如走過濕地, 不仿到這裹食食坐坐, 休息一會, 看看影了的相片.因去士多買支水都$6 la ! 


但如特別到這裹去試食, 你末必可十分滿足而回.


推介指數 (5 為max) : 3



 


4:30pm離開豆廠, 走回市區去吃下午茶.


但下大雨....


5:20pm多到下午茶地方.


(4) 廣成冰室


這是一間老冰室. 到店時又是滿人. 好彩找到一卡位.


店應是近來把牆再上油. 因牆好新, 無了那種老舊的氣味.


店內冷氣強勁, 各位女士最好帶件薄衣為妙.


我要了一個常餐 ($23) : 牛肉通粉, 蛋治, 熱O水
加($16) 一杯一柱擘天既紅豆冰


因餐不可加錢轉紅豆冰的.


 


先是紅豆冰到


Wah, 有條野ga......哈哈, 是冰 


味道OK la...豆不是煮得太開, 幾甜, 多椰汁.


各女士可order少甜.



接下蛋治, 不太大份, 但蛋滑.


這味反是這處我最advice.



牛肉通粉.


網上說好吃, 我就說不外如是 !


湯底, 淡淡如水


牛肉, 全是梳打粉"拿"了十足的肉. 是好淋, 但全無肉味.



到5:40pm. 下大門了 !


無得入有得出.




5:50pm多全店要先付錢


6:00pm前我想你一定要走了.


 


Comment:


可一試. 價錢不平, 無特別.


推介指數 (5 為max) : 2



 


本來還有下午茶後小食 (明記腸粉, 君滬鍋貼大王 ) 和晚飯 (大利茶餐廳:什扒飯, 成記車仔面)

但朋友走了一天, 說不太舒服. 那就只好回家了.

無試的, 下次吧.


在此特別再多謝朋友同我傻pig 在雨中走了一天, 也看我傻B似的試和找食.

 


看, 行過雨中濕地, 變成骯髒pig和怪獸了 ...hehe !




 


 


 


2 則留言:

  1. 嘩~你食左成日,咁肥多幾多磅呀?
    我就行左一日~哈哈~
    八元任食豆腐花我都試過,不過我祇可以食二碗+一碗豆漿
    [版主回覆06/29/2009 22:06:00]昨天落雨, 無行山lu 肥, 我食來食去都是個大 dummy肥. 臉同手我都想肥D, 但不長肉....

    回覆刪除
  2. 你幾時轉咗寫食評呀!不似你作風呢!
    [版主回覆07/01/2009 07:46:00]不是什麼食評呀...只是一些飲食回憶罷了, 吹下水. 其實開這blog, 最一開始就是寫這類題材. 我是什麼作風 ? 行行行同哭 ? 哈哈...我想人前人後哭夠了. 我喜歡到處試食. 只不過無$$, 不可食什麼好野law...一是妳請我la..hehe

    回覆刪除