2009年6月21日 星期日

[深圳遊] 21/Jun/09 洪湖公園影荷花,觀瀾山水田園食飯食荔枝 w HKCITIES

Temp: 32 C , 晴天 (但無風, 超熱呀 !)


前日是一號風球, 我都怕會下大雨.


一早起來, 天氣晴朗, 好彩.


大隊他們9:30在上水等. 我自己就由福田入,再坐深圳MTR 去羅湖join 他們.



新的地鐵站...還有得多未開通.




今次是一行11人大隊, pacific 隊長, 包了車做交通, $500. 


這是我地的車.




先是到洪湖公園影荷花. 車程十多分鐘.


免費人場.



時常見到的橋.



好多當地人一家大細來玩.



 


跳舞呢....



我地來看的.



有很多"荔園的遊戲 ~



wah ! 真是一望無際的荷花海.....


香港的, 蚊同牛都比多了 !



可是我的18-70mm...還是拉不到和它們親吻的距離.





這好似是同靚女影相的例景之處.




見到靚女 la !



 


這公園, 除了影花, 還可影人.


靚女有我都不敢去影...


就影靚靚小朋友la !




小新....



我現在再一次明白為何這樣多毒男要用DSRL


因女士, 一見大機, 就會自動做post la....


這小女孩, 我說她美美的, 她馬上站定定笑呢 !



不知有生女生搶走它帶回家呢 ?




 


快快的走了一圓. 地方真大.可以影3-4小時at least.


我們11:00pm上車走. 去第2站食飯.


觀瀾山水田園



車程大約要50分鐘.


觀瀾, 以前學gold 呀sir 時常叫我們去玩下..但無去過.


今次是它旁的山水田園


我自己就見慣這些景點, 因如國內cheap cheap 買點. 個好多團友就好enjoy !


一排湖邊木屋, 幾好fell...




這是toilet內.


窗是魚bowl..有真魚...單面鏡.


出面看不到入面的, 放心.



是男士站廁前的提示.



大家拍拍拍..好enjoy




又有BB 拍 !




好句要學習了.



 


我小肥豬等呀等...去食飯飯lu !



對面湖晚上有show 看



有些坐大自然下的位, 室外無冷氣...我就no way la !




餐聽對面的溫泉.....如現在氣溫下去, 一定升天吧 !



我們上2樓吃.


老實說...這餐味道十分普通. 只是食景食feel....



鴨...有肉我食, 多好.



這味, 雞soso, 但個D紫ginger 好味呀 !



好長的豆...似我長.....................面上長豆豆.



以下全是健康團友最愛...菜菜菜.



這個木耳..太小了.


我們上大陸多食D手掌大的, 厚的, 會脆會好咬口好多.



這個不知是南瓜定"番鼠" ...ok 好味la...不夠甜.



是豬手, 但個味不太好, 肉又少, 皮又不太淋.



最後的.



 



11人, $478..ok la


但D service 不太好...又慢


又不比影相..我去大陸那樣多處, 都未試過影自己桌都不得! 當大家 lu lu only !



有D 獨立包房



有趣washer



好去對面的溫泉行下先.



泉區內也有房.



有酒巴



 


大家拍拍拍...




 


走呀走, 熱呀熱...去食荔枝..



去到門口...個死仔看門要我地$15/person.


發瘋呀!


Pacific 打電話去問, 又要比個電話死仔問...trobule


最後是$10/person, 但他又收小人頭 ...大陸差不多la.


 


看, pacific 正在聽下個死仔同office 講話.



之後.....我無影相law..


因我一見到有得食...就只會食呀食呀食食食la ! 哈哈......


我食左有60多粒吧, 我想.....


到食完, 坐下take a break.


這些是楊"土"仔...D花幾靚.



有war game 玩, 但是lazer gun..好似室內玩個D...不激的!



果樹林



慢慢食...點似我一粒未食完又弄一粒 !



靚女影相呀 !



這裹好多野玩..但 $$好貴呢 !



回家, 見到好靚的天空



 


Comment:


1) 洪湖公園好大, 行2-3hrs at least


2) 山水田園食物 so ..so ..但都幾多地方行.


3) 今次只用了 $106 (不連hk<>shenzhen交通) ...又hea又平又好玩,  正 !



3 則留言:

  1. 荷塘雖大……可惜太雜亂無章,全不優雅,簡直浪費了賞花的興緻!
    [版主回覆06/23/2009 08:19:00]都不是這樣說...妳第時去下la...個個講不似大陸呢 !
    平時去,小D人就可慢慢欣賞.
    假日, 好多一家大細去玩.
    ps: 多謝多天來的留言.

    回覆刪除
  2. 係啦~放假就出去行下、食下、影下相…咁會開心D架~
     
    去影荷花點解唔帶支長鏡呀,最少都要300啦~
    [版主回覆06/23/2009 08:17:00]june june..我是窮鬼來炸..邊有$$買鏡 ?
    我得支kit 18-70mm

    回覆刪除
  3. 多謝你不嫌我言語乏味兼無聊!
    [版主回覆06/24/2009 06:39:00]小妹, 妳太言重. 再次感謝.

    回覆刪除