2012年5月26日 星期六

[天才小廚師] 27/May/2012 全日煮之BB姐生日


BB姐生日

今年特別D, 不出街食. 由頭到尾我 cook !

************
早餐
************


先試下弄個雪山多士....結果失敗


原來就算有燒烤的 mircowave 都是不可取代烤爐.

microwave 蛋白是烤不起的






之後正常 set breadfast







看得到心形oh..haha

其實去2蚊店都有心形蛋 model, 不過不常用不買了




 






naughty b 過了來一晚. 早餐勁食





**********
Dinner
**********


第一道是冰生菜 salad....

本來去買紅酒醋..但家nearby
好少地方有, 找到有時發現成 40蚊支, 太少用, 不買了 xDDD

 





特大的翡翠螺 !

我找到大昌行比較平.

E 個在外面平價刺身店買都要成 40蚊at least ..食水so 深

大昌的都好甜好正 ^^







金南瓜海鮮忌廉湯.

自家出名, 材料足, 當然好飲 ^^









芒果雞翼

E 個我起骨聽人講是煲左先起骨...

可能我煲太久, 起骨就是易, 但也骨肉皮馬上分離, so 不靚了.







心形牛排 伴 芒果汁

用上次吉之島買下的美國牛肋排

比較薄, 我每面煎1分鐘都 full cook, 下次要 30 sec 就好







芒果芝士凍餅

本來面頭是用片片芒果做 rose 花, 但冰了 mango 也無法切成一片片.


其實做e個 cake 是大失敗了, 原因是下錯了一樣好重要的原料...氣到我頭都痛 ! 氣死我了......所以不好再問我 why !

其實 teaxture ok.

餅底我用 chocolate cookie , 比只用消化餅更好味, 因我中意 chocolate ^^






現今買材料真是好貴 , 就這樣簡單一餐, 自己買料的錢其實夠2個人出街食了.

不過又可反影街外給了什麼東西你吃.

好味只因味精.....

而肉呀菜呀又真是給你什麼質數的呢  ?



沒有留言:

張貼留言