2012年5月23日 星期三

[天才小廚師] 23/May/2012 半成功蛋包飯

今晚又是自煮自食

前幾日網上見講成百蚊碟蛋包飯 (我就不會食law, 成百蚊, 傻的 ! ), 於是網上找了教學試試.

我自己其實不多中意炒飯, 覺得好油 not healthy....

今次用 ketchup 炒, 只下了小小油, 也不加蛋 (因已有蛋皮一隻蛋了, 蛋食太多不行 )

成品如下 :








點解半成功 ? 看下圖就知道




太多飯, 蛋皮太細, 包不起 ^^

所以最後無 decoration .

發覺 蛋一隻 對慢手腳的我不夠. 要隻半蛋 at least or 要用好慢火.





炒飯都算成功, 用 ketchup炒,  不用放鹽,  I like it.





1 則留言:

  1. ketchup是什麼?
    不用放鹽?
    [sampig回覆05/26/2012 16:06:08]ketchup= 茄汁
    因我見人講炒飯要下鹽先夠味..用茄汁我覺得夠味不用再加鹽...但我口味是比較淡的, 未必人人接受.

    回覆刪除