2012年5月19日 星期六

[天才小廚師] 20/May/2012 第一次炒餸 : 西芹雞柳

哈哈哈哈哈哈

開了一個新分類, 記錄天才[食不死]小廚師........我............哈哈....的冒險之旅 xDDD

****

真正喜愛吃的人, 我覺得都是喜歡自己來燒菜.

把一路在外食過的味道和方法, 加到自己弄的食物中.

以前想過去學, 但家中又無廚房給我用, 學了無得實習, 很快忘記, 也不會進步.

現在自己住, 假日有時間, 就想試試學學 ^^


***

今次是我第一次用炒的方法做菜, 無人教, 只看網上教導.
 
亂試一通, 都可以完成, 食不死, 不用去醫院 xDD





一早去買 西芹, 發現深水埗買菜的很多很多很多, 但卻無西芹買呢 !

走了很多圈, 最後在百佳買到...不是真是出師不利 ^^


忙了一大早, 完成品如下 :

我就食得很開心 ^^






見不見西芹都好似幾 fresh 呢.

當然我中意比較生的西芹 , 所以炒得也較生.

之外我特別將西芹放冰水半個多小時才去炒, 希望佢地炒出來會脆D, 不知其實有無用呢 ?


anyway, 其實最後下的醬汁下太多鼓油了, over salty, 下次要記住 .


hohohoho




1 則留言:

  1. 我來支持你!
    永遠自家製作是最好!
    撕西芹外衣,有感到煩嗎?
    [燕翔回覆05/23/2012 17:47:01]你連筋都吃下,高纖呀!
    [sampig回覆05/23/2012 17:37:35]thank you your great support ^^
    西芹外衣...我無撕呀 !!!! 不識 tim, 只 cut 左頭同尾 , 哈哈....所以我是天才 [食不死, mud 都食 ] xDDDDDD

    回覆刪除