2011年10月23日 星期日

[食記] 23/Oct/2011 圍挑.洪慶十三妹 !

行完山, 就由梨木樹坐巴士去長沙灣食晚飯.

今晚共有9個行友同行

地點是洪慶海鮮燒臘飯店 ( 好江湖呀個名 xDD )






外觀已經好吸引我 ^^




門外燒味當

我見價錢...wah ! $112 斤燒腩, $80 斤燒肉...好貴bo.

但見2位師父的手和刀都無停過.

在長沙灣買到咁的價錢, 應是有佢原因的 . (聽說全是用新鮮雞和豬肉 )



 

5:45pm 多到步, 當然大把位



interesting xDDD




因大家好肚餓, 先來雞腳先 .

大家 comment 是 : 入味, 正 !

一碟8隻 30幾蚊, 我想算是抵食.



接後就點主菜

等了20分鐘多, 就開始一樣接一樣上檯.




第一樣是琵琶豆腐, 汁分開上






這味真是外脆內軟.

因我比較愛淡口食品, 所以不用加汁也 ok.





接下都是炸野

比上面的琵琶豆腐更受歡迎 : 椒鹽鮮游

這個十分野味, 炸得又脆又夠味;

但又不會太干, 還留有內裹的鮮游味.

我比 80分 !





接下是青焦炒蛋

這個菜在大陸團常吃. 看似簡單, 但香港食到好味的不多.

這個菜, 當中一個網友極力贊賞.

我評是炒到剛好, 不會太老, 全不苦.

但我想再炒多2下, 蛋底應會更脆更香.




接下是當晚算比較差小小的 : 芝士牛油焗石斑塊

差小小只因用上的魚塊有苦味

不過 50多塊錢有10多塊魚柳, 當然是用上這 quality 了.

但其實芝士牛油好足味, 送飯一流 ga.





接下又是精彩

竽頭扣肉.

味道呢.....只好用回味再回味形容.

扣肉好沐好入味,

竽頭呢, 吸收晒汁的精華, 又粉, 點會不正呀 ^^





焗魚腸

這個好多地方試過

佢算不錯, 但不是最好.




魚腸算多, 也不苦, 新鮮.

但少了點香味.

不過都有 70分 at least la.





之後是炒豆, 味道 ok.

但我還是喜歡清菜 ^^




之後來的...不算是湯

是支竹豬肚.






next seat 的網友第一口喝, comment 是" 豬肚好淋 " !

的磪, 豬肚好淋好入味

但因我們order 的胡焦豬肚湯是無酸菜, 所是味道算是淡了一點點.

Anyway, 最後還是是䭯給大家喝到見底的 ^^




最後是當晚最貴的菜 : 雞一隻




大家好像是 order 了沙薑雞.

雞味帶甜. 可能是拉水番熱的湯汁是帶甜關係.

雞有雞味, 好滑,我不用再點什麼沙薑精油了.
 
但還是比大陸吃到的新鮮雞欠了一點點......鮮雞味.......哈哈





最後8個飯,  3支 beer . $780

每人 $88, 食到飽飽 ^^

( 唉...行完山又食咁飽, 不減反加了 XDDD )



2 則留言:

  1. 魚腸唔苦...真係好少有, 遲 d 去試吓先
    [版主回覆10/30/2011 07:40:09]小小苦la...不苦的不是魚腸law. 點都有小小味的

    回覆刪除
  2. 正!好好味咁.. 要試下先得..
    [版主回覆11/19/2011 08:28:36]e 間不錯呀. 不過入面位比較少. 可能要坐街 ^^

    回覆刪除