2011年6月4日 星期六

[05/Jun/2011 長洲遊] Part 1 : Lunch & 小食之旅

計一計, 上次到長洲都是當年大學 O camp 時.


但當時只留在 camp 內, 無到處遊玩


所以真正到長洲遊玩, 可能已是兒時, 20多年前了. XDD


今日見好天, 就出發到長洲一日, 來了個爆曬之行 .



 


多年無到長洲, 去之前都做了點功課.


原來現在去長洲已沒有由 TST 出發, 全部中環進出 only.


現在分快慢船, 價錢差別都幾大. 所以就 plan 坐慢船, 平一點.


 


10:00am 到中環, 想坐 10:30am 的慢船....可惜....有人遲到 law ..haha



 


到碼頭 10: 35am



 


接下的慢船要 11:30 am 才有


最後只好坐快船, 11:00am, $32.2/位.



 


10:45am 多上船.



 


全船應是坐滿 ! (真是好多人去長洲 wo )


11:00am 正開船.


船都好舒服 (不洗用下面送的袋 )


半個多小時就到達長洲 la ^^



 


到步了 !


去到處處都見到風帆的 logo.



 


已是 11:45am, 是時間開餐.


由碼頭到第1個餐點先經過張記, 今次無食.



 



行了找了5分鐘, 就到第1個開餐點 :


(1) 陳通記/通記



 


到步已滿是客人



 


當比起市區 都不平ga .



 


我就點了沙爹肥牛瀨粉 ($20)


等了接近 20分鐘有有得食 .


來到發現不是肥牛, 不過算了, 不想再第 20 minutes.


試一口 , 好香的沙爹味 ! 牛肉都不難咬.


不過店內好熱...我要吹吹吹吹好久才能下口.


(冷氣不夠呢 )



 


其實越食到底的沙爹粉越多越好味 .


我比 65 分 la (如果天氣無那樣熱會好D)



 


接下 order 了杯凍檸橙.


E 杯野都算貴, 成 $15. (檸樂都是 13 only)


不過又真是好味 wo.


但天氣太熱, 好快D 冰都溶曬, 令到杯檸橙不夠凍.


好彩我不 lazy, 求呀姐比D冰我.


不加由之河, 一加馬上 upgrade 左杯檸橙的味道 200% .


所以一定要勁凍才好飲 ga !


(ps: 杯檸橙夠料, 所以加冰後都不覺淡味 , very good )


E 杯檸橙, 我比 75 分 !



 


BB 講不食, 所以無 order 其它


就出發長洲小食之旅



 



 



雖然一早找了資料, 又在 google map 做了地圖, 但都花了不少時間才找到第2個食點 :


允升甜品



12:15pm 多, 還好早, 人客不多.


我們就只試了一樣 : 芒果糯米糍 ($7 / 個)


Size 不細



 


1分為2, 一人一半.


分開後, 發現同食開的糯米糍好不同, 無流心, 但內裹就只有一大件芒果肉 !


放入口.....wah ! 好甜好好好好味呀 !


$7, 買的就是實在一大件又香又甜的芒果肉.


不用花考 , 已好味到極點. 流出淚來....


我比 90分 !


如果再冰凍多小小, 我就比滿分了........



 


呀姐姐就在店內不停包.




可惜要試其它食品, 就無再 order 其它


但我已說食完晚飯要來多次, 試試佢其它的芒果甜品


(...可惜最後又不成事............唉.......)


 



 


之後經過



 


無買了......本想走時才買的



 


到下一站 : 志記小食


可惜 close the door .



 


此處出名的是薄餅 & 雞蛋仔



 


無得食, 去其它 law.


 



 


是不是真 ga ???



 


下一站 :


甘永泰魚蛋



 


就是這位婆婆不停炸魚蛋來買



 


買魚蛋都要排長龍......



 


排了7,8分鐘. 買到了2串魚蛋. ($10/串 )



 


這個是雜綿魚蛋


只有最頂的白色魚蛋是彈牙有魚味, 好味道.


其它都是不好食.


(其實做功課時都知, 可惜又想一試為實)



 


這個是炸魚豆卜.


網上寫到好好味....但我只覺得炸到好脆, 可是無味道的.



下次來, 不用排隊, 可能都會買串 白色魚蛋的.


這店我比 50分 only.


 



 



 


之後到 洲啤工房, 是買巨薯棒 & 冰果葫蘆


但BB 講不食.



 


之後到


新照記



 


買的主要是糕點



我本來想買奶皇糕, 但BB 講想食南瓜糕



 


南瓜糕 ($5) , 都不細件


淡淡南瓜香.


但一食下口, 原來是好勁的南瓜味 ! 好似食南瓜容一樣 ^^


我就好中意食, 但BB 講不 like . 各人口味不同.


我比 65分.



 



之後最後點 :


故鄉茶寮



 


買了一個紅豆燒餅. ($4)


熱熱的, 都好味, 但比較無什麼特別


我比 55分.



其實不知大家知不知紅豆餅對日本上一代人的意義.


上一代at war time, 日本人無錢, 紅豆餅已是好高等的食品.


麵包超人的作者, 都是因為想起兒時食紅豆餅, 才寫出麵包超人ga.


希望日本人記住e 一點, 不好再想開戰呢 !


 


到此就食完 lunch,


準備開始爆曬小長城之旅.


 



 


沒有留言:

張貼留言