2009年12月6日 星期日

[食記] 6/Dec/09 清真惠記 + 榮記(東成)飯店

行完山, 就去食飯.


今次因是我提意去鵝頸橋街市食, 所以早日己打電話hold定清真惠記加榮記訂桌.


5:45pm多我先去取在清真惠記訂了的半隻燒鴨和2份咖喱羊腩.


 


再後就要同榮記肥女老闆轉桌. 因早前只要一張12人大桌, 現轉為2張9人.


同也要求坐後一點的巷內,這樣就不會如坐出面大堂人頭湧湧和嘈.


 


再後馬上同肥女老闆點菜, 就不用等呀等



 


6:10pm多,大家接近到整, 就分那半隻燒鴨同咖喱羊腩 ! (total $149)



燒鴨凍了, 無脆皮...但味道還是不錯.


$75也算大隻, 底食.



 


再後就是咖喱羊腩


當然人人講正la : )


一份10多件羊, 中辣 , 好味道底食 !



可惜就是清真惠記收6:00pm


你不一早訂, 就可能無得食, 買清.


所以大家要晚上食惠記, 記住之前做好功夫 la.


 



 


接下榮記的菜就上場.


先是豉椒聖子($60)



我食的全部無沙,好 !


味道不錯 (那當然又無得同上回廈門比了 )


$60也算大碟了.



 


羊腩煲 (連菜一碟) $90



看來不錯wo



來 la來 la



試下先 ....


Ok wo. 合格.


不過羊不太羶. 羶.D好食D..哈哈



 


"古老" 肉


上桌時熱辣辣, 肉還是脆的....太好了.


不過我覺不夠"孫".



 


砵仔焗魚腸 ($28)


很久無食了


好多魚腸, 小小鯹, 我自己不落胡椒粉也 ok


油炸鬼也好味



 


西蘭花斑腩 ($58)


清清的, 魚不鯹, 也有8件多, 不錯吃  !



 


鼓汁蒸膳 ($60)


2從位小姐一食就話好味, 好脆口.


不過我自己就喜歡燒久一點, 淋D.



 


之後再加的: 椒鹽鮮魷.


其實一早我也想吃, 不過 cholesterol太高, 不敢叫.


後來一位後生女要求下, 那大家今夜也放開懷抱.


熱辣辣, 金黃色又彈牙...那會不好吃呢.


不過椒鹽和辣粉太少, 加多D味精就重正斗 !



這是對面桌加的菜


我只偷吃了東菇.



 


最後等呀等, 等的就是我們一開始己點的椒鹽九吐魚.


不過我們等了得久也未來.


問了2次都講進行中, cooking......


最後我走出去找肥女老闆, 她才double check說原來她無下單.


那之前問的2次也是說明 waitress 呀姐騙我們 , 跟本無同我們去跟單!


 


不過算la, 都幾好味, 等也值得.



 


一名型男自願做 model , 還要求眾人拍照, 靚男毛好野 !



 


啤酒$12-16, 瓶裝汽水 $6/each


 


最後全包 $64/each  .


希望大家吃飽飽, 也不好有太多抱怨 la.


 



 


沒有留言:

張貼留言