2009年12月12日 星期六

[食記] 13/Dec/09 羅漢寺素食, 一流 !

接上篇行山記 :[行山] 13/Dec/09 東涌至昂坪 w Hkcities 7人小隊


1:20pm 多. 我們由大佛原路行回石門甲.


為的就是今天的午餐, 羅漢寺吃素.


地方太遠, 老實我不會只為它坐幾十元車進來吃. 今次是機會了.


先前打電話問過, $60/person. 供應至3:00pm.


我們4個人, 她說人小不用訂位.



先交了錢. 坐下, 就有人拿湯來了


行完山太累, 坐下有口湯水很好.


 


一看湯是濃濃的, 但不是網上常見的佛手瓜湯.


見顏色是紅羅白南瓜湯吧 (原來是8種材料煲出的)


一口試下...很甜很足味 !


一喝也知無味精.好 !



 


之後菜上桌了, 樣樣都是熱熱好味道


也都不似一些素菜店油油的.


各樣都是口味清新.



下面這2個, 實是一流呀 !



 


腐皮卷. 外脆, 內軟又滑.....熱辣辣.


太太太太可口 ! ...........sure 101 分 !



春卷, 脆到 "pop" 一聲.


料不太多, 但好夠味.



這個下面的菜炒得好脆身.



最後鮮竹卷.


好味, 但不是我最愛.



米飯, 白果紅米粥任食


但一點不馬夫 !


不用加什麼也好足味, 又食2大碗.



 


之後再喝多1碗湯, 實是很飽.


食清, 一口不留, 就知好味.



 


這是食堂內



 


不同人數就有不同的菜.


我們4個人, 5菜一湯.



 


我自己少食素, 實不太會評論.


羅漢寺的素菜, $60. 我想在東涌是正常價錢, 不貴.


但味道就給我很深的印象.


每樣的菜, 都無一些素菜店那油油感覺, 我比較喜歡.


炸腐皮卷, 是我最愛. 一上桌快食, 就知如何極品


只不過是對我比較遠, 不知何時可再品嘗.


 


要我評分, 我會給 90分了.


* PS 其實一早己問 June June 行山和食素意見. 她也說羅漢寺ok. 果然不錯 !



 


到外面一走


義工在造菜.



 


如果喜觀自然環境, 不知是否可要求到這樣用餐.



向外望




 


寺中有很多石刻.


其中幾個小師父很可愛.



 


笑臉最美



美女拍景我拍人



 


羅漢寺當然有18羅漢


個個造形都精美非常.



好舒服....



 


前面是美麗, 後面卻是破難如此.


正如我們處世, 看人看事也要看清楚, 不必著急.



 


三位美人合照, 也警告小弟不可貼見臉容照.


其實天生麗質, 理應大方點, 給世人欣賞.


.



 


泉中清泉水可喝



 


今日羅漢洞開放. 有緣.



他太舒服, 不理妳.



 


離開羅漢寺. 走回東涌地鐵站.



 


我自己覺得各教都應大方點.


只要是導人向善, 都應支持.



cutting hair



 


3:30pm多. 回到東涌



 


這就各自離開.


也完成這大半天之旅.


最後多謝各網友支持小弟是次活動.



2 則留言:

  1. 搵日入去試下至得~謝謝分享~~
    [版主回覆12/15/2009 13:42:00]花 ching , 你無去過 ma ? 我以為你地同 June June 行山食過 tim

    回覆刪除
  2. sampig,我同花師兄行山通常都會行到過左三點才能到達羅漢寺,想食都無得食啦!
    我上次都係特意入同朋友入去食的,真係超好味、超回味,見到你既照片更令我流哂口水呀!
    真係要諗諗下次我們小組行鳳凰山要早點下山去食一餐…
    [版主回覆12/15/2009 18:28:00]多謝妳之前的意見先 . 是 law, 好難plan 去下午行山食, 除非好早行, 又好早完. 特意入去食, 對我來說又太貴la. 車錢貴過飯錢好多 ! Hey, 重有邊樹的素菜都是妳超級推介 ga ? 當然不好太貴 la, under $100/person 的.

    回覆刪除