2009年7月4日 星期六

[學溜冰] 幾十歲肥Pig第一次溜冰 & 深水埗小食記

Climate : 26-30c, 下小雨.


今天又是下雨, 無得行山.


有個朋友說去溜冰......


Skating...我這樣大個豬都未試過. 小時就到家下面玩過Roller . 在我個年代, 溜冰是飛仔玩意, 家人不准玩的.


今天決定在西九上演我的第一次 !


在溜冰前, 先試小食



合益泰小食



在C2出口行前小小就是.



 


這裹最出名是腸粉. "據說日賣五六千條腸粉的小食店,腸粉滑溜帶有米香,花生醬加入豬油混和,特別好味。" ........又是豬油. 大家知la. 豬是好有用ga ..哈哈


我只order了 $7 腸粉, 堂食.


味道...ok la...有不是網上說那樣特別.


不過真是好多客人, 有D人重要站在so dirty 的街上食店門前食, 我就不會.




 


接下就是溜冰時間.


個冰場不太大, 但這裹最好是不時, 任溜, 合我D初學者去練.


溜到怎樣 ? ...hehe...大肥豬落地law....手手腳腦pat pat 都跌到好痛. 重出血tim......



好彩到叫玩到可 "不穩定地" 向前溜....哈哈 !



接下又是食野時間 ...


今次是食蛋牛治



 


新香園


這店是合益泰行前一點. 又是人氣之店.


出名是蛋牛治和豬手麵


我只叫了蛋牛治烘底



來了...熱熱的, 有煙出 !



蛋比一D出名的蛋治店細份量.



不過最重要是味道.


試一下...wah , 好正 !


........熱熱的, 蛋好滑. 牛就是無什麼味, 但$12 算la.


我就覺如加多小小鹽 or 茄汁就重好 !


蛋牛治我比有85分以上.




之後本來想食劉森記劉森記. 但想坐好D, 就去了黃金我食過幾次的越南店: 金城苑

order 了2個餐.

1個 墨魚餅凍檬&三色冰 ( $30),  1個豬排凍檬+2串雞肉串燒+真多冰 ($38)


墨魚餅, 得2個, 小D wo...但幾好味.




這餐廳味道OK, 我最中意是它個墨魚餅.

價錢都算平 (不過深水埗其實好多重平, 好多$23大大份的飯). 



原先是想再去公和...但見朋有己經好飽..下次lu.


 


ps:


今早一看 , 2 個Knee 都黑了起來,  pat pat 一坐就痛.....唉, 老人家吧. 跌幾下就骨頭痛 !


 



2 則留言:

  1. 除左腸粉,全部都不是我的最愛!
    [版主回覆07/07/2009 08:56:00]但這裹腸粉用豬油wo..hehe

    回覆刪除
  2. 溜冰活動好啱小朋友玩噃!你呢就……
    [版主回覆07/08/2009 07:55:00]我都是小朋友炸 ! 哈哈 ! 指我心智方面..... 不是wo, 我見好多40+ 玩la Actually, 我大妳個心愛四眼靚仔都不是好多炸ma

    回覆刪除