2009年7月25日 星期六

[食記] 26/July/09 別緻餐廳 & 好時沙嗲 , Mickey Mouse Show @ Time Square

天氣 : 28-32c , 間中小雨, 但無風, 好熱.


今日因想去看看在 Time square 的 Mickey Show, 所以過了 CWB.


先是去食個飯先 !



(1) 別緻餐廳 Cafe Le Must


這餐廳是法國及意大利菜. 去那裹食因網上說食物OK, 環境優雅,  所以早一日我己訂定位, 指定坐窗口位 hea hea .


這餐廳是在金百利廣場7樓, 我都好久無上過那大商場食飯.


到達時, 大量姐姐給我各間店的 coupon. 別緻餐廳也有, 是 10% off 和無加一 (其實無coupon 都有discount).


7樓敢全層有4間食店. Lunch set 多是 $30多. 別緻的set 由$45 起, 所以比別的貴.


入內一看, 都不算如網上說什麼華麗浪漫的裝潢.



 


Lunch Set 的選擇不多. 我要了羊排 ($58) , 朋友要了芝士龍利 ($45)


 


先是來湯和 Salad. 


Salad 只有 over $45的餐有.  所以只得一份


火腿+3片淡淡密瓜.   Ok la



包包好熱和脆. 但不夠味.



湯Ok. 都算濃.



清湯Ok. 不是如一些店如清水.



 


主菜上場. 我的羊排.



有2件, 不太大件


味道OK , 小小 "so"  . 肉質不太硬, 好易切開.


但飯太小, 我肥豬食不飽...哈哈.



 


接下是芝士龍利.


我初時以為是全個焗飯 tim.



切開魚排一看.



試了魚排一點 .


魚的味道幾好味 wo, 我幾中意 !


 


接下是甜品...無得 choice.


不好食law..又冷了,又無味 !



我今日是熱奶茶


原是分開上, 客人自由控制,  比我有得玩 .


茶是Lipton茶包, 都下了2個, 算合格了.



吃完 , 到處一拍.


7/F餐廳向下望...2:00pm多, 也不太多人.



餐廳內....


其實裝潢算Ok, 我最中意有張高背椅, 有得Hea....哈哈..我是 lazy pig ma.


不過這裹不太靜, 音樂開得幾大聲 (可能用來cover 人聲)



在CWB來說, 價錢 vs 食物味道份量和裝潢......我想只算Ok only.


因就算在這商場, 我見別的類似餐廳coupon 上寫的, 好多 lunch set 都是$30多.


Info :
別緻餐廳 Cafe Le Must
銅鑼灣記利佐治街1號金百利廣場7樓R3


 



(2) Mickey Mouse Show @ Time Square


之後來到 Time Square, 看一看這個 free 的 Mickey Show !



先看看地面的 Show product.





這隻product 我不太中意.


 



有表演....



 


之後到商場一樓大堂.



快看看! 人地 呀 Mickey Mouse 都有個大 Dummy la ......hehe.



Wired Mickey



mickey 畫...好多都畫到呀 Mouse 好惡...




guiter with mickey




接下是 Figure..好多好靚, 不過影得不太好.




mickey bicycle



 


去精品部看看  (...好貴呀 !)





 


又影下D真可愛先 !



 



看完. 食晚飯...


本來是去食清真惠記. 點知6:10pm去到己無燒鵝..又無咖哩.


馬上去灣仔莎巴馬...點知....6:30pm來己要等起碼半小時...街又熱又累..不等了.


回到TST, 食好時沙嗲.


今次叫了咖喱雞, 原來它D咖喱幾好食個 wo... !



 



2 則留言:

  1. 好時我覺得有點名>實...
    上次我食雞飯同埋喇沙~~
    [版主回覆07/27/2009 15:12:00]好時D雞, 都無味的 ! 喇沙ok la... D串燒2次食到凍的..今次我無食, 但見next 桌好似細條左好多, 好似得半條.
     
     

    回覆刪除
  2. 點解你而家唔去行山架?
    [版主回覆07/27/2009 16:19:00]june june,  我昨天去行下CWB 都熱到快死....昏昏地...這天氣我去不到行山呢.
    看看下個月點la...太熱, 我又不敢學妳行水線.
    我想我都是要等到10月ga la....現時我最多去海灘游下水law.

    回覆刪除