2014年9月15日 星期一

[2014關西行] Day 6-2 神戸牛ステーキ ishida.(本店)- dasio- 西松屋

吃完正 ice cream, 不好停 ! 又來吃好野 .

大老遠來神戶, 當然不是備麼異人館...當然是神戶牛柳 la !

出名的神戶牛店好多. 我選了 ishida, 本店. 因價錢比較合我 budget, 網上c/p 也不差.




由於一早已 book 了位 (就是云請三嵨亭那 manger 幫手 book 的) , 到步已有得坐

地方不大, 有 40多坐位.

我們方到一張6人檯, 已有2位日本人就坐進食中



我選了一份 A4 平和一份頂級A4
(無選A5 因很多 blog 友都說A5太肥, 反是A4 最 like)

又在網上 print 了 coupon, 再多了2杯 drink





ok 的 salad



2份A4




燒好了來試罷

不知那是貴定平

我第一口吃的平價點的 A4, 一口吃下就又要哭了

再試那貴的A4 真是哭到停不下來

這真是牛肉嗎 ?

比起三嵨亭, 神戶牛更多汁

三嵨亭比較有咬口. 

味道難分高下..... (但男師父不笑好 cool可惜又不夠師....靚女姐姐這方面完勝呢 ^^)



000






白菜真的那樣貴嗎 ? 真是只得那一小段



主廳是一排長燒板.



最後是好孫的柚子雪巴

清清舌頭罷

但我卻想保留神戶牛的味道久一點呢 ........................



之後B媽自己去心斎橋 shopping

我就和BB 先走去神戶的 100yen dasio 買了不少食西

最後就去西松屋

西松屋是專買小朋友東西的. 這間不大的分店都已 shop 了我 2個鐘

西松屋賣的多是 made in china design by japan 的東東

所以要 made in china 的家長不用去了

但想買日本 design 的價衫就一一一定要來

因它長期有很多特價東西.....有很多靚到爆香港買 2百多的衫衫這處只要

1000yen ? no, 700 yen, no la, 500 yen 2 件 ? haha......199 yen 呀 !



最後我和BB選了這樣多, 合起來不用hk$300

就是這些衣服過了行理重量, 還好最後日本 peach 的好心姐姐放我們一馬不用加錢買行理 ^^



之後就回酒店, 去機場, 去 T2

要 self check in. 用機 print out  check in  label, 過重, 上機.

回到港原來打8號風, 好彩還有巴上回家

這就完成6日關西之旅.

***

在日本買了3次巨蜂, 最平的最甜最好味, 最貴的反而是孫的 !

9 則留言:

  1. 好多BB 衣服, B 女可以扮靚靚.....
    另我是不吃牛肉/羊肉的, 怕"SO"味!!
    來到神戶但都TRY 了神戶牛, 真的不錯^^......

    回覆刪除
    回覆
    1. yes ar. D 肉不so 的. 來到點都試下ma ^^

      刪除
  2. 咁你即係ORDER 一份LUNCH A 同一份 LUNCH B?
    君爸點解你咁叻,咁都搵到買衫仔嘅地方?仲要平、靚、正,合晒你河車!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是 lunch A 加一份再貴個隻.
      哈哈, 叫妳學小小日文ga la ^^

      刪除
    2. 即係lunch a + lunch special

      刪除
  3. P.S 我反而無試神戶牛……留番下次有機會再去時再試吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳是影相為先. 我就影B君同吃為先. 影相家下無mud 了 ^^

      刪除