2011年9月25日 星期日

[食記] 25/Sept/2011 紅茶館, HD 香蕉船, TST 燈飾

今日本來是想同BB  呀哥個 Baby 去 TST 看燈飾影相. 可惜去到下雨, 影不到.

於是就帶佢食雪糕先.

Häagen-Dazs 的香蕉船, $59

不是有 coupon 我就不會食 law, as 等同一筒的錢, 我會買筒 law ^^




 





之後都是去看看燈飾

算影了幾張記錄罷 xDDD

今年是 Muffy , 都幾靚呀.





最後就去了紅茶館食 Dinner.

今次我地3個人坐 10人 VIP room, very nice ^^

食物味道比上次呀 sir 請食飯那次好好多....可能是廚師問題罷 .





我們叫了一份 set : 三文魚意粉
同 一份肉眼 (無加 $25 轉 set)

先來餐湯, 好大個湯杯呀 ~~

味道 normal.




包包.

都幾好

看到張相, 告知我相機問題又多了 >_<





Salad

面頭是蟹柳

不過下面的菜不太好, 好苦呢.





6成的 肉眼到.

算大件 wo.




有蓉薯 同小小菜 only




肉呢, 又幾好味道 wo

小朋友一路食一路講好好味..哈哈

不過6成來說可能算生了點, 合我, 不合 BB.






之後是意粉

份量不多, 但好味道 bo

個汁好夠味好香, 不用再加 cheese 粉, very good !








之後凍檸茶


想不到 3歲小朋友都勁中意飲, 又不怕茶苦bo .

看佢眼神就知幾中意 xDDD





最後心太軟




Wah ! 這個入面真是好軟, 全部是 chocolate .

輕輕一弄開就似火山噴泉

小朋友見到當然勁開心 la .




真是流心到可怕

還好 chocolate 不太甜, 不是真會太飽了.




看看 vip room 先




比坐出面靜好多, 要靜談就幾合適.



沒有留言:

張貼留言