2011年7月1日 星期五

[食記] 02/July/2011 不錯的深圳放題: 盛八

本來 7月1日是假期, 但就選了番工, 於是 7月2日同3日就可連放2日 ^^


7月2日 10:45am 多就由元朗入深圳, 先到東門走走, 發覺改變很大 , 不識路了.


11:30am 多就離開, 走路走了10多分鐘到佳寧娜.


一早已叫BB 幫我打電話上深圳 訂了位, 所以不用等了.




*****


Lunch buffet CNY 118, Dinner 188. 不用加一.





入門口後個景都幾靚呀






酒巴





我們早 book, 被安排坐 sofa 位, 舒服舒服 ^^






燒是用真炭ga... 好處的是火力易控制, 有燒烤味; 壞處就是燒慢D law.


還好燒肉多是薄身, 都不會燒太久的.


不過如果坐正對住燒爐位, 都會幾熱..





先講刺身. 比較細件, 薄身. 新鮮度 ok la, 不可要求太多了.





再講是重頭戲 : 燒肉


因是 lunch buffet, 不是全部 menu 的肉都可 order.


不過以我當日食過的肉類, 都不差.


和上次香港和光比, 我覺得有些還好味道 ! at least 不會叫 10 都是來得1人1片.





先講牛肋骨,


味道不錯, 好味 !


Size normal. 如 order 2 會來4片.


當日我最愛是果味那種.





豬肉不差





這個是加了芝士....但我都是中意生薑 ^^





牛舌也不錯 . 彈牙有 chew 口.





綠色是 山葵羊罷





好味好味 ^^





一 round 又一 round . 正 !~~





海鮮燒烤的 lunch 都有, 但比 dinner 少. 有蝦, 但無影了.




除左烤肉, 其實都還有很多....


以下是試過的





蝦就不太好味



Salad





豆付


BB 講好味, 但可以再滑D.





這個無味道的



This also no good, 無mud 味





飲味都不少. 酒類很多, 可惜我倆都不太中意飲酒.


不過梅酒不錯wo, 無 mud 加水.





加左水的白鶴...






看看牛肉 menu , 有紅星的 lunch 可叫





所以我就無得食牛胸腹類了.





最後...wah ! 無可能那樣多罷.....



ps: 如果香港食以上的單...3千走不走到人呢 ?







Comment :


1) 燒肉味道我覺得完全合格 . 比得起香港質數;  也不小家, 不會每次1 片.


2) 刺身 so so


3) 酒鬼不怕無酒飲


4) 坐 sofa 位會舒服同檯大好多.


5) miss 單常見, 所以都有心理準備  repeat order 多幾次



6) 有些 menu 上有的會無得食. 如當天我叫過但 無提供的Yogurt, 芝士帆立貝, 海胆受C 等 .


7) 最好 book 定檯. 當日都 90% 滿.


8)  Lunch CNY 118 ...我覺得抵食 .





 


沒有留言:

張貼留言