2010年8月4日 星期三

錢錢錢錢









錢.....是好好好好重要

我由好細細個已經好明白. 所以自小都好小心用錢.

近幾年...錢的重要性越來越大, 壓力越來越多.

努力工作, 但無生意又如何做呢 ? 我是被動位置, 有就有, 無就無.

近年來越來越差, 因普通人的收入, 比起生活物價 , 是減少中.

所以可以不花的, 人就不會花.


我自問都好早已努力save money , 真是無亂用錢, 所以時常比人講姑行 !

其實只是想留作將來之用, .  因知無人會幫助我.

用作開業, 用作自己的家.

本來都就差不多, 但2年來樓價&租價狂升, 使我己計劃的2者都又不可實行了.


其實, 我想都是自己無用.

正如呀媽講, 無錢mud 鬼都無得講 !

你比遲個錢, 你呀媽最多罵你2句, 點都比飯你食. 

其他人, 就真彩你都傻la !


正一傻仔 ! 哈哈哈哈 ................












沒有留言:

張貼留言