2010年8月22日 星期日

[影小朋友] 22/Aug/2010 濕濕小朋友@東涌

好久無影過小朋友


當日在東涌影了一些. 可惜無帶長鏡.


看著小朋友玩, 多開心. 有點嫉妒............






 







5 則留言:

  1. 不錯!支持你 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. .....東涌...玩咩呀...點解咁多人玩水.....
    [版主回覆08/27/2010 18:33:00]在 MTR 出面有個噴水池. 比人玩水. 妳都可以去玩......totally free. 不過最好不好學D BB,  只穿底底去玩 law. xDDDD 不是我怕妳會上 youtube, 出名又被起底.

    回覆刪除
  3. 呵呵...唔會啦...老人家..仲玩...比人笑 lor.......
    何況...東涌...太遠啦...都係...睇下你介紹...好 d......
    [版主回覆08/28/2010 12:56:00]玩...就無講老不老的 我玩開那班人, 我接近最細, avg 都 50+ ...我覺得好不好玩, 玩不玩得, 都是看個人law  ....haha 是呀, 東涌, 真是遠D, 車費都金 我都多年無特別入去只是行街, 也其實無好mud 行. D outlet 都一D不平. 今次都是參加個屋村團. lunch 後車我地去, 先會有此機會.

    回覆刪除
  4. 無心去往壞處想.聽任何話都是好話 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  5. 祝福你!感謝分享! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除