2010年7月4日 星期日

[食記] 4/July/2010 元朗 818 & 安娜餐廳

番完教會. 就入元朗, prepare 入白泥.


入白泥前, 食個late lunch 先.



到元朗接近 3:00pm. 好多餐廳都收了門, or show 出門口的 tea set menu 都要 $50多...不是罷 ? mud 元朗食野那樣貴嗎 ? 不是出名$9 個雞鵝飯嗎 ? 定是我傻傻下行左去高級區 ?

行行下, 見到間應是新店. 都多客人& 價錢合理, 就入去試試law.



價錢ok wo...



 


那個blueberry 多士 so so


椰香奶茶 ok 好味wo.


凍OT 就差D. 少甜都好甜.



雪菜肉絲米



吉列魚..ok



豬排拉麵...正常



 


正常價錢, 正常出品.


只不過廚房似只有一個人, 所以出菜比較慢.



 


去完白泥...又熱又喝又累


美人本想試田中的長長壽司..但記起每次經過見到的人龍..45分鏡要起身走人...不好了.


就想不如去春田一試.


找了一會找到...美人一看後又說不食了......哈哈...可能又是見勁多人罷.


就轉到安娜餐廳.



 


8:45pm多到步安娜.......又是一大村人, 接近50人在門口.


問准美人等嗎 ? 她說ok, 就等 law.


等了10多分鐘, 有位.



 


9:00pm 多還是爆坐......



我想是有20多年的老店了


但Ok wo...清潔. 冷氣算足


還有格仔檯布...old school style..i love it !  哈哈.......我是呀伯ma.



 


要了西冷 & 雞排 .



 


先來多士......好餓呀......開動 !



 


再來一紅一白.


紅的真是好味.


白的就是細個的白湯味...小小淡左D, 但都 ok.



 


先來我的 6成牛排


一來就有人幫我切la......是切開一下來自己影相炸  , 怕未影就比我食完 XXDDDD


重等你以為我有人服務呀  ? ....哈哈



 


我 order 6成...一切開 9成 !


但都好好味wo...還有肉汁


下次要3成好la



 


大大件排


但肚餓豬 2下就 KO lu.



 


美人見可用碟上


問個鐵板有 mud 好


我講好玩 law ! 細個是這樣ma. 炸炸炸...


.....細個時有得食排好好好開心 ga .



 


再來雞排..等了很多,, at least 30 分鐘罷.


雞排...美人講 over cook ...好干.


通常這些鼓油西餐廳都是牛排正. 吉列魚同吉列豬排正, 其它不太好的.



 


可惜餐是無用鐵杯上的牛奶公司 ice cream , 不是就 perfect la !


 



沒有留言:

張貼留言