2010年7月24日 星期六

[食記] 25/July/2010 有人講佢似快餐店的: 鐵匠 XXDDD

Lunch 時間到了九龍灣. 找地方食飯

一到步, 德福多人到可怕.


於是走到淘大.


記得有人想食三文魚, 就找日本食店.



 


12:30pm 多入坐時, 坐滿大半.


到 1:00pm 時, 坐滿 .


可算這處多人的食店 .



 


Order 了  D & E.


不過 Lunch 都要加一, 不是太特惠law.



 


三文魚刺身. 3小片, 都OK.



 


Yummy 的前菜



 


先來鰻魚飯


有一大條, 不錯.


可惜是無加燒得香脆.



講起鰻魚


前星期在 citysuper 見一條買成30幾蚊 ? 痴左線 ?


記得幾年前時常都是10 蚊 ga ma !


 



 


再來是滑蛋豬排飯


好大碗, 豬排也算不少, 都算好味道.



 


我就中意再多D蛋汁, mix 飯最好味 !



 


飲品是橙汁


無再加水的, ok la



 


無雪糕做甜品. 有D不開心law.


 


Anyway, 我自己就不覺得佢似快餐店.


但美人 comment 如此.



 


PS: 中午飯 2個 set 的味道 都 ok.


但有朋友當晚去食. 回來說其它食物如 "受C" 都很差.



1 則留言:

  1. 好似年頭同亞b 去食過……不過沒有叫魚生,但其他食物都ok!
    [版主回覆07/27/2010 07:20:00]我就覺得食物ok, 坐也不太差. 比起好多食日本野的店, 檯己算大了. 只是facebook past 後, winnie wong  說我地去那日, 她晚上也去了 但"受C" 好差. 間店其實去之前我都在 openrice 看過...近來的 comment 都不太差 而且原來已開了 15年. 如太差又貴就不會開到15年la. 其實呢...女仔的口味愛好的分別是好大的. 正如衣服一樣. 就算甜品, 都會有大分別的喜好. 只是妳們不知道.

    回覆刪除