2010年5月28日 星期五

[食記] 28/May/10 免費龍蝦@稻香 & 27/may/10 和民

想試食稻香的免費龍蝦很久.....很久...

上次請媽媽食, 佢講怕被騙, 無可能會送 , 叫我自己去...... (但要2人先有得送 ma ! )

今次再約, 不知點解又肯試.




Book 了檯 8:30pm . 發現爆滿, 但90%也是食火鍋.

3個人. 點了龍蝦 加伊麵 (伊麵要加 $30) , 雙姑鴕鳥肉 ($58), 一個白飯..平食.



龍蝦先到

wah ! 不細wo...

伊麵可分4碗.




有頭有尾有2隻大拑, 肉都有4,5  件.

龍蝦頭還有"高 " 的...




正呀 !





心口有大肉....免費送的還想怎樣 ?




大拑 ...like ice cream ! 好味呀 !




這回是要錢的雙姑鴕鳥肉

味道不差, 肉不少....





找數 $132 ..$44/person 有龍蝦食......好開心呢 ! yeah !






同場加影.....有靚女請食飯 @.和民


和民, 我自己多年無食lu...覺得佢D野食質數低不好食law.

早期最愛它的牛油帶子..但早2-3年次次食都是好差好差. 家下不知點lu.

不過就只有我這樣講, 但好夜都還有人等位...可能我太呀伯la, 連口味都太 outdate, 不同D後生lu.


先是來個火鍋
這個湯底鹹味好勁....




美人最愛的雞翼




軟殼蟹 Salad

其實我最不中意salad dressing

比我就加D柚子 , olive oil , 一丁點黑醋/魚露 就最好味. 又健康




魚生飯

D 魚生好差下. 件3文魚全無味道的.



好甜的 cheese cake...哈哈



多謝美人



沒有留言:

張貼留言