2016年3月31日 星期四

[2016東京近郊追櫻之旅] Day 2.5 竹下通, red rock レッド ロック

看完櫻花. 就坐車到表參道

時間已是 6:30pm .

先找到晚餐地點 red rock レッド ロック

之後就我同B妹排隊, 媽媽獨自去竹下通.

我就無時間行到竹下通. 但排隊時就發現我成個行程見到最多高質後生靚女就是此地! 所以有興趣的記住la ..hehe.

*

今次排隊只用了半個多鐘. (隊都不短, 但番桌速度好高)
不過媽媽到排到快入坐, 用 whatsapp 呼叫她多次都無反應. 所以我們都要等到 7:30pm 先有得入坐吃.

red rock 出名是吃山咁高的牛肉牛排飯. 在神戶都有店, 都幾出名.

原宿的店是2015才開的. 比去高田馬場店方便.

我地order 了最 hit 的2種 丼. 都是加大 (此店加大不只飯多, 肉都多很多 ga )












味道真是不錯. 份量見燒牛肉成坐山咁高都不洗講咁多la .

C/P 我想是給 4分.  只因早上那餐實在太強大 !  





吃完飯我自己就坐車到黑目川

可惜是到步已關燈..........做了傻仔呢 xDDD


沒有留言:

張貼留言