2012年9月1日 星期六

[食記] 2/Sept/12 魚心 & 新華


Lunch 去旺角. 食 lunch

選了魚心






38蚊半磅的刺身

都新鮮, 厚切.

抵食

(可惜切了近魚尾的一 part 給我們, 細片一點)





29蚊的便當







E 間魚心...騙我錢呢 !!!!

首先我找數. 佢講 71

我以為要加一....點知回來想一想..為何 71?

38+29= 67. 加一是加 $7 = 74 bo

後來想通, 我無轉飲品, 那4元是飲品錢 ! 我傻仔比佢騙了.

第2. 我找數時. 71. 我先放下 100, 再找一元給他

他收後不找錢...我問我給你 100 wo. 為何不找 ? 他就是嗎..哈哈哈.....不是罷...我找數前後也無客bo X_X !


**************

之後坐船過海, 想去影展越館






可惜太多人, 只可門外影了2張.







最後老婆請食飯 .....wah !

佢選新華 @ 長沙灣

因在 openrice 排第一, 得一個哭.











名物 : 雞批

真是幾好食.

皮脆而香





料算足





我的豬排飯

學生年代的味道...old school style





又是名物 : 沙嗲牛米

在 openrice 比人評到天上有之物....

我吃不出點神 xDD




standard....
正常




反而茶 ok bo.

茶都影 ? 因有5片厚切 lemon...多時不見了

(我番工食飯個樹得1-2片炸 )


 





old school style










babi cake

衣服是 cake.







家下D零食好貴





在 FB post 相. 朋同朋友講到此店被 openrice 各神舌評到只會天上有

但我真是食不出點神呢. 我D常人舌頭還是算了 ^^

anyway, 慢看食評...篇篇都如詩文華麗.

其實香港會寫作的人不少呢 xDDDD


**************

以下是星期6買到的新鮮龍躉 !

幾件都幾十蚊

我其實真是浪費, 因不太會 cook.

不過魚就真是好滑 ^^





沒有留言:

張貼留言