2012年4月14日 星期六

[食記] 14/April/2012 美味餃子王

近來好多時出街吃了都無帶相機, 所以無blog 好寫.

今次用 BB 姐部 S2 影. 又幾好bo, 所以DC 之後的市場都會越來越細, 用手機算了 ^^



.....

這間餃子王我第一次試, 次次經過都有條人龍. 但佢星期日又 close , 所以今次放了工來試.

6:45pm 多來到, 有位.


主要是食餃的小店一間, 5張大檯. 但都有 5,6 個呀姐各有各忙

其實佢餃類都不多, 只有好像 3種.

今日連白菜肉餃都已賣清 >_<  !

所以只得2種可選




order 了 湯餃 (mix) 和煎餃各一.

湯餃加麵底 (多 $5)

****

等了 10多分鐘, 湯餃到先

都算大隻 , 10隻$28, 不算平.




2種餃, 我外行人都評一評

餃皮 ok, 不易散, 但又不會覺咬落太厚.


餃料都算多, 漲bob bob  的.

但肉的比例不算多 (菜比較多). 我想合女仕口味.


味道合格, 但又不太特別 :

韮菜餃比較香.

雲耳椰菜餃比較少見, 但味道也不算特別.



麵正常.



韮菜餃



雲耳椰菜餃




看到E樹, 可能你會講失望....因飯網好多笑臉 bo, 不通又............

其實這店是有特別, 特別在湯底 !是野葛菜煲生魚豬骨湯.

湯底淡淡但不多味精, 中意飲湯的一定喜歡的.

我就當滑飲曬成碗 law xDDDD



***

最後煎餃

因上文都說過精華在湯底, 不是餃

所以煎餃比湯餃平一蚊...但又會 miss 左靚湯底.

比我選當然一定選湯餃 la !




ps:  朋友在 fb 說此店的辣醬好味道. 我不好辣, 無點試, no comment. 下次有機會可試試 .


 

沒有留言:

張貼留言