2012年3月24日 星期六

[25/Mar/2012 讓子彈飛一日遊] Part 2 : 赤砍午餐

行行下, 遠處都嗅到香味, 就知食區不遠了.

果然行前小小, 就見2邊都有食店

BB 就選了其中一間坐下.





真真正正用木燒ga ^^









我 order 了一個黃鱔飯.

BB 就出去買豆付角.

等了 15多分鐘. 到了

一打開煲, wah ! 好香呢 ^^





cny13 一個. 比前幾年貴了很多

但黃鱔真的不少, 飯有3大碗罷. 而且有大片飯焦.

又香又熱, 正 ! 80分 !

當然, 比起上次廣州食的. 又差小小, 無那樣香.



BB 就是在這些店買了豆付角



中間白色的其實是大大肥豬肉.

不是用來食, 而是當油用.











cny 7. 一大盒

美道普通, 但豆付就好滑.




對面都有好多買同樣東西的食店




食完就走回頭







又食la..幾好味道ga






幾好味, 有些甜又 salty.







最後走到9間房









只要了豆花, cny$5.....味道好 soso law xDDD



上樓一看


好靚又光wo





上面樓又光又靚, 最重要是好涼快.

所以不好 lazy, 行上一層坐罷 !




佢真是好好生意




之後又買左幾多食物

陳皮好貴呢




E 個好味. 要買呀




有時靚仔真是無得講

呀 BB 姐要用1蚊買麥牙糖, 得好少

我就....totally free, 是呀姐送比我食, 我都無講要的. 份量還是比 BB 大一倍....講都不信 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD






最後我都有買炸魚....ok la. 1蚊小條.



這當婆婆好好生意

看後西的婆婆笑到呢 ...發la發la......





2 則留言:

  1. 一大堆豬油……都好過用地底油!

    回覆刪除
  2. 一大堆豬油……都好過地底油!
    [版主回覆03/30/2012 11:29:27]haha..香港D食店...其實好多都是如大陸 dirty .

    回覆刪除