2011年8月6日 星期六

[食記] 7/Aug/2011 深圳小肥羊 & 六千館

在上排買了小肥羊的 lunch 團購. 今星期到期, 所以就來個深圳一日遊.

11:45am 多到福田口岸 , 12:00pm 找到福田的小肥羊.






雖然說只是 12:00pm, 但都已坐了 6成滿人.

買了團購, 不用想太多, order 多了半份黃金大餅 only.







團購 CNY 49...包一個湯底.




一份羊.....比我想像中大份 bo.




菜....







還有半份羊排....味道好, 但好少肉呢........ (家下細份都要 $48)





要了半份BB 愛吃的黃金餅

不過不夠脆, 不知是否番熱的.




要 extract paid 的 tissue, $1/each,  重知不要la.





在 toilet 發覺有得刷牙洗面....我都是第一次見小肥羊有, 大鄉里呢 xDDD 






最後打包2件大餅.



Finally, 付多 cny10. 走人.

團購好抵食呢 ^^





之後到處行,





在東門見到到處是

知不知那像 fan 的是什麼 ? 室外冷氣是也.

其實是噴出水氣, 都幾好, 真的可減溫 .





一早 plan 了去東門的六千館.

但東門變化太大, 又迷路.

問了多位路人都不太清楚

最後成 8點先找到.

點知去到這樣晚都還要等, 等15張檯多 !

問BB, 可能行了一日太累了, 說就等罷.

可是冷氣又不夠....熱死中等了半小時多才有位.







本 menu 的相影得好靚, I love it ^^





還是用 gas 爐.





先來東波肉

味道 OK.

只是最下一層肉還不夠淋.







接下見多人order 的蟹黃豆付




豆付好滑

汁就比"龍" , 香香的鹹蛋黃味.

除豆付外只有小小蝦肉 & 蟹子.

送飯一流.





菊花魚

炸得 over 了, 不脆, 硬干.

當晚最差的一味







最後大千豬骨煲, 接近 8成人來六千館都 order 的 .






除3件大豬骨, 湯料如下.



大豬骨.








豬骨湯初時熱熱喝下, 發覺無 mud 味道

之後放冷一碗, 冷了反而有甜味了.

到最後食完再喝一碗, 發覺又太鹹味.

原來是要放冷去喝的...... (不用告訴我味精 la , 這是當然的 xDD  )


最後因我 (裝) 無錢, 要 wut 呀 BB 姐請我食E餐...哈哈




3 則留言:

  1. 我樣樣都鐘意食,除了菊花魚。真的有一枝管筒吸豬骨髓,又確是幾好噃!
    [版主回覆08/09/2011 16:46:56]其實我不太中意, 好似好肥..哈哈
    不過其實可吸的得好少

    回覆刪除
  2. 美食之旅……
    [版主回覆08/11/2011 06:55:29]買左團購, 上去行下law.
    我坐車由 tsuen wan 去, 來回 30多蚊, 同過海差不多

    回覆刪除
  3. 睇你食團購食到上大陸, 越食越開心.....話時話 yahoo blog 個新 look, not good
    [版主回覆08/13/2011 15:56:41]yes....look no good, function unfriendly
    上深圳是因有野要上去買, 又看到有團購...不是不會專門上去....太熱la

    回覆刪除