2011年2月5日 星期六

[食記] 6/Feb/2011 川龍端記, 麵軒

有位小姐講想試下去川龍喝茶.


12:15 pm 到 80小巴. 等到 12:35pm 開車. 12:50pm 多到步



 


太多人客了



 


上次去川龍喝茶都2年前, 今次選上次無試過的端記.



 


什麼都是自助.


先找檯, 之後開茶水, 全自助.



 


因比較遲, 馬上拿了點心先  (上川龍最好 11:30am  前, 不是好多食品都不再出 )



 


這個小姐愛的


Ok 呀. 不過汁幾辣下.



 


E 個我 最愛 !


彈牙大大粒 ! 正正正 !



 


上來都都要食下山水豆付.


都 ok. 但不算特別.



 


之後就等. 因其它點心不太合我倆胃口 or 冷了不熱.


最後我問 kitchen 哥哥, 講我等一會就有新野出 ^^


果然10 分鐘後有新野 !


 



先來個排骨飯先


D排骨好入味...新鮮出爐, 好好味道呢 ^^



 


再來雞腳, 又是好食到無停手 .



 


今餐就是這樣多.


不想太飽因馬上要行山 .


$63 totally .



 


$40 碟菜, 2個人無試 la.



 


周樹影下先 .


地方 clear ga .不 dirty




 


坐外面都好



 


自助點心



 


是mud 東東呢 ?



 


原來是山水豆花. 都是自助


但小姐講飽, 不試了.



 


價目.



 


有快餐呢.



 


大隻law 米雞 XD





Kitchen



 


食物好味道, 大大份, 有食力.


不過比起荃灣酒樓, 不算平.


想試多D要早 D 來呀  , 最好 11:30am  前.


 



 


晚餐就用了那麵軒 $50 coupon.


 


先是 肥牛番茄湯麵. ($34)


肥牛不算少, 但....不好味.


因湯底全無味道的 >_< !



 


我的雲吞雞



 


反而正常. $35 的 set 連飯連 drink 算不差.



 


這是加 $8 的 椰子什麼冰


個樣Ok


但...


1) 椰子汁是好少甜味, 好水


2) 一粒生果也沒有


3) 最重要是個冰, 有好多大大粒冰粒, 不是冰沙 wo .


小姐同 waitress 講大冰粒的問題....無回覆


 


我猜可能成個月都無人叫這類冰沙甜品罷.......師父比較少做呢.



 


Anyway, 雖然是普通餐廳普通價錢.


但一間麵食的店, 我想個湯底全部無味, 還是不太對頭呢.


 



1 則留言:

  1. 新年呢度生意真係好好呀 !!!
    [版主回覆02/12/2011 09:18:00]D呀姐講, 年初2,3 重多人

    回覆刪除