2010年3月28日 星期日

[食記] 28/March/10 垃圾到呢! Domon拉麵

我自己好少食拉麵,  因我肥豬會食不飽.

以前食過橫崗覺得都Ok , 但太多人.

因有張 $50 coupon,  31號到期, 就去試下. 點知呢.......





我們6:30pm 去到沙田分店. 都己坐了不少人


看來看去, 因美人說同事講餃子好味, 又想食三文魚, 就選了一個 $188 的2人餐.


可算最平的麵/飯 2客. 小食3客


我地算了普通拉麵 with 麵豉湯底, "萬"魚飯,  餃子, 三文魚 和 炸薯餅.


 


第一到是魚生. 但只得三文魚.


一上檯, 見魚肉顏色淡到如漂白過似的, 都知 so BAD !


食落口, 不新鮮, 無味 law.



 


之後"萬"魚飯.


幾十蚊個飯, 個賣相同份量還差過我食開的$20 午飯......


真是只有半片"萬"魚, 加一片羅白.


也不用幻想它會用上珍珠米了.



 


主角出現 : 垃圾主打麵豉湯底拉麵


2片肉, 小小"kwan 布" , 青豆都無多粒.


算 ! 我試你湯底... wah ! 淡到 ! 不是花 ? 又講濃烈日本風味 ?


麵, 好公仔麵小小小小 law.



 


之後是今餐唯一正常的食物 : 炸薯餅



 


之後又是主角 :  餃子


上檯時都有小小其望, 因餃子都好少不好食罷 ! 同又是出名菜...點知...唉 ....


又講神級的餃子...真是衰神個神 !

鹹到吐, 一上檯放落口都已不脆, 又無肉汁.....totally awful !


不點鼓油, 根本連我垃圾豬口都吞不到落口.



 


大合照....無眼看....



 


講反話呀 ? 何來濃 ?



 


未試過, 點算食過最有水準的"垃圾"餃子呢 ?



 


不是你, 我就不會....只好怪自己貪心.



 


離開時店內坐滿人.


店外還有人排隊....


是我點菜的問題, 我舌頭的問題, 還是什麼問題呢 ?



沒有留言:

張貼留言